سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/5/21
7:25 عصر

اندر احوال کابینه ی پیر و تکراری

بدست قصر شیرین در دسته

بسم الله الرحمن الرحیم


از قدیم هم گفته اند، خلایق هر چه لایق.


هم وطنان عزیزم، کابینه ی پیر و تکراری ِ حضرت ِ فریدون، گوارای وجودتان.


فتنه مانند وُلت مورت جون میگیرد و هیبت زشت و کریه اش رفته رفته مثل ولت مورت رو به زیبایی می رود و سر بلند می کند.


شهید حسین غلام کبیری، شهید امیرحسام ذوالعلی، برادرانِ عزیز، شهید شدی تا همان جوان هایی که در ظاهر شبیه ات هستند به سه گروه تقسیم شوند و به فحش و فضاحت و پرده دری ِ هم بپردازند، تا نتیجه آن شود که آنها که در شهادتت بالسنتهم دست داشتند، سکان ِ این نظام ِ اسلامی را به دست گیرند.


البته مسئولان هم که کاری با تو نداشتند و ندارند وگرنه به خاطر ِ خون ِ عزیز و پاکت با هم متحد می شدند و راه ِ بُردن را برای قاتلان ریز و درشت ِ جوانان ِ بسیجی و حتی دیگر جوانان ِ این مرز و بوم که بازیچه ی این فتنه گران ِ قدرت طلب شدند و قربانی شدند مثل محسن روح الامینی ِ جوان، هموار نمی کردند.


کسانی سر برآورده اند که در ظاهر و باطن هیچ ربطی به آرمان های نظام و شهدا ندارند و اصلا هم قصد ندارم که حرفی بزنم و همین استخوان در گلو مانده و سکوت را ترجیح می دهم چرا که محرمی دیگر نیست.


بر من ثابت شد که عده ای هم هستند که در ظاهری مذهبی همان قدرت طلبی ها را دارند و هدفشان وسیله را توجیه می کند و از هر آبروبردن و دروغ گفتن و دنبال حق نگرفتن برای رسیدن به هدف دریغ نمی کنند.


آری خلایق هر چه لایق.


خدایا تو کفایت می کنی برای ما که بدون قصد و غرض و با نیت ِ صاف و برای اسلام انشالله از زمانی که خودمان را شناخته ایم، در این مملکت اسلامی بدون سیاست زدگی و تنها با دغدغه ی اسلام، زندگی کرده ایم و از دست ِ ما نیز همین بیشتر بر نمی آید. خودت فرمودی "لا یکلف الله نفسا الا وسعها".



92/5/8
4:23 عصر

دولت ها و رهبری ِ امام خامنه ای

بدست قصر شیرین در دسته

بسم الله الرحمن الرحیم

رسم است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آخر دوره هشت‌ساله‌ی رؤسای جمهوری اسلامی ایران، دیداری خاص با رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت برگزار می‌کنند. دیداری که شاید بهترین نام برای آن دیدار «بدرقه» باشد. این دیدارها که تا کنون در سال‌های 76، 84 و 92 برگزار شده است.

تفاوتی در سخنان مقام معظم رهبری در مراسمات بدرقه روسای جمهور وجود دارد که توجه به آن خالی از لطف نیست.تفاوتی که توجه نویسنده را جلب نموده این است که مقام معظم رهبری در مراسم بدرقه دکتر احمدی نژاد بر خلاف مراسم بدرقه آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی تعریف و یا تمجیدی از شخص رئیس جمهور ننموده اند و فقط از تلاش های دولت قدردانی کرده اند و به طور خاص از شخص دکتر احمدی نژاد مطلبی را بیان نکرده اند.

تعریف مقام معظم رهبری از شخص آقای هاشمی رفسنجانی در مراسم بدرقه دولت ششم

بدرقه دولت هاشمی

بخش قابل توجّهى از این، به خصوصیّات شخصِ آقاى هاشمى برمى‌گردد؛ یعنى واقعاً برخى از خصوصیات در ایشان هست که تأثیر تام و تمامى در این موفّقیتها داشته؛ از قبیل برخوردارى ایشان از روحیه کار - پرکارى - روحیه ابتکار و نوآورى و ورود در میدانهاى جدید و ناپیموده، همّت بلند در امر سازندگى و نترسیدن از طرحهاى بزرگ و اقدام کردن شجاعانه در مورد کارهاى بزرگ، شیوه مدیریّت باز که در ایشان وجود داشت و این به همکاران ایشان امکان مى‌داد که ابتکار و تلاش خودشان را به کار بیندازند و از آن استفاده کنند.
 
ایمان عمیق به توانایى خود نیز نقش زیادى داشت. همچنین هوشمندى در شناخت مسائل و مضایق و پیدا کردن راه حلها، بخشى از خصوصیاتى است که بلاشک مؤثّر بود.


جناب آقاى هاشمى، به عنوان یک روحانى انقلابى، کارآمد، متدیّن و متعبّد، براى مردم ما مطرح هستند و این خصوصیّاتى است که در ایشان هست.


بنده دائماً شما را در طول این سالهاى متمادى دعا مى‌کردم؛ شخص آقاى هاشمى را به نام و حداقل در هر شبانه‌روزى یک مرتبه - و بیش از این - و شما را نیز همین طور، معمولاً دعا مى‌کردم. باز هم دعا خواهم کرد. امیدوارم ان‌شاءاللَّه خداوند به شما توفیق دهد، بتوانید کارهایى را که در آینده بر عهده‌تان است، به بهترین وجهى انجام دهید و کسانى هم که خواهند آمد، بتوانند دنباله این کارها را بگیرند.


تعریف مقام معظم رهبری از شخص آقای خاتمی در مراسم بدرقه دولت هشتم

بدرقه دولت خاتمی

در سالهاى گذشته من شاهد تلاش پُرحجم و جدى جناب آقاى خاتمى و شما برادران و خواهران در همه‌ى زمینه‌ها بودم؛ این چیزى است که ما باید آن را نعمت بزرگى از نعم الهى بدانیم.


لازم است از شخص جناب آقاى خاتمى هم صمیمانه تشکر کنم. این را به شما دوستان بگویم، به خود ایشان هم شاید بارها گفته‌ام؛ در طول هشت سالى که ما با ایشان به‌طور مستمر و مداوم در ارتباط بودیم، رفاقت و صمیمیت ما با ایشان روزافزون بوده؛ خدا را شکر. الان پیوند عاطفى و محبت‌آمیزى که بین بنده و آقاى خاتمى هست، از آنچه در هشت سال پیش بوده، بمراتب مستحکم‌تر است؛ و این ناشى از خصوصیاتى است که من در این مدت در ایشان حس کردم. تدین و پایبندى و نجابت و روحیه‌ى نجیب ذاتىِ ایشان واقعاً جزو امتیازات و خصال برجسته در ایشان است. ایشان در این مدت تلاش متراکمى انجام دادند؛ ما شاهد بودیم و مى‌دیدیم. در مقاطع زمانى مختلف، کشور و دولت و مسؤولان با حوادثى مواجه شدند، و ایشان در یکى از حساس‌ترین مراکز این مواجهه قرار داشتند و صبر و تحمل کردند؛ ان‌شاءاللَّه خداى متعال اجر این صبر و تحمل را خواهد داد.


در میان خصوصیات ایشان، اگر من بخواهم روى یکى از آنها تکیه کنم، این است که ایشان در همه‌ى این مدت، دشمنانى را که کمین کرده و خیز برداشته بودند، ناامید کردند. خیلى‌ها از سال 76 - از اول تشکیل این دولت - مى‌خواستند آقاى خاتمى را در موضع مقابله و مواجهه‌ى با نظام قرار دهند؛ خیلى هم تلاش کردند؛ ما شاهد بودیم. البته ریشه و مبنا و سلسله‌جنبان این تلاشها در بیرون از این مرزهاست؛ منتها کسانى هم متأسفانه همان انگیزه‌هاى فاسد و پلید را در داخل انعکاس مى‌دادند. خیلى تلاش کردند، اما آقاى خاتمى حقیقتاً مقاومت کردند. آن روزى که ایشان اعلام کردند وقتى مى‌گویم «جامعه‌ى مدنى»، مراد من مدینةالنبى است - که اتفاقاً دیروز یا پریروز در یکى از صحبتهاى ایشان من این را خواندم - خیلى خلاف انتظار بعضى‌ها شد؛ لذا به ایشان حمله کردند و فشار آوردند.


من همیشه در این مدت شماها را دعا کرده‌ام. آقاى خاتمى را حداقل در هر شبانه‌روز یک بار دعا کرده‌ام؛ یعنى در تمام این مدت شاید هیچ شب و روزى نبوده که من شخص ایشان را دعا نکنم. بقیه‌ى مسؤولان و دیگران را هم همیشه دعا کرده‌ام و باز هم دعا خواهم کرد.


تعریف مقام معظم رهبری از دولت آقای احمدی نژاد در مراسم بدرقه دولت دهم

بدرقه دولت احمدی نژاد


آنچه که من امروز باید به دوستان عرض کنم، در درجه‌ى اول خداقوّتى است؛ ان‌شاءالله که خسته نباشید. هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزى را شماها نشان دادید؛ یعنى دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ى برجسته‌اى است که نباید این را نادیده گرفت.


یک نکته‌ى دیگر هم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهاى انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند.


 این دولت این شعارها را مطرح کرد، برجسته کرد، سر دست گرفت، به آنها افتخار کرد؛ در مجامع جهانى، احساس شرم از انگیزه‌هاى انقلابى و از اهداف انقلابى و از شیوه‌هاى انقلابى نکرد؛ این خیلى کار بزرگى بود.

 

منبع:  وبلاگ محی الدین اله دادی

 


92/4/31
1:3 صبح

دوستی ِ مهاجرین و انصار

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های شخصی، مهاجرین و انصار در صدر اسلام و در انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

چقدر خوب بوده که در صدر اسلام، وقتی مسلمانان از مکه به مدینه هجرت می کنند، مدینه ای ها که به انصار معروف شده بودند با مکه ای های هجرت کرده که به مهاجرین معروف شده بودند، مهربان بودند و آن ها را در بین خودشان جا داده بودند. در مالشان آنها را شریک کرده بودند و در بین خانواده و اقوامشان آنها را جایگاه داده بودند. چقدر خوب بوده که انصار، مهاجرین را دوست و رفیق خود به حساب می آوردند و حتی بیشتر از دوستان مدینه ایشان با آنها مهربان بودند و ابراز دوستی و صمیمیت می کردند و اینها همه به خاطر وجود مبارک حضرت محمد صلی الله علیه واله و آموزش های ایشان بود.


در انقلاب ما هم عده ای از خانواده ها یعنی خانواده ی مجاهدین و رزمندگان، در زمان جنگ مجبور به مهاجرت به مناطق جنگی شدند، برعکس مردم عادی که از مناطق جنگی با عنوان جنگ زده مهاجرت می کردند و به شهرها می رفتند تا در امان باشند. این عده از خانواده های رزمندگان، در زمان جنگ که هشت سال می شد، در مناطق جنگی در سخت ترین شرایط روزگار گذراندند و بعد از جنگ هم به دلایل شغلی و تعهد برای خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی، خانه به دوش ِ این شهر و آن شهر بودند.


ای کاش مردم ِ ما هم درک می کردند و انصار با مهاجرین مهربان بودند. مهاجرینی که در شهر ِ خود اقوام و فامیل و هزار دوست و آشنا دارند ولی در شهری که به دلیل گفته شده هجرت بدان کرده اند عموما غریب هستند. البته سالی یکی دوبار نهایتا می شود به شهر و دیار و به آغوش اقوام برگشت ولی روزهای خیلی کوتاه که سریع هم می گذرد. خدایا خودت در آیات قرآن فرمودی که بهترین پاداش ها را برای کسانی که در راهت هجرت کردند، در نظر گرفته ای و آن را وعده داده ای. از ما هم این تلاش ها و این تنهایی ها و غربت ها را قبول کن که در غیر آن خسر الدنیا و الاخرة می شویم.


لذتِ ساعاتی با اقوام و فامیل بودن و با دوستانِ شهر و دیار بودن را فقط و فقط کسی درک می کند که در بین غریبه ها و در شهری دیگر مانده باشد. هر چقدر هم در جمع باشی باز هم غربت را حس می کنی.


داستانِ صله ی رحم را فقط آن ها که اجبارا از رحم دور مانده اند، میفهمند و دوستی و مهربانی مهاجرین و انصار را فقط هر که در شرایط مهاجرین باشد، درک می کند. خدایا ما که با سیلی صورتمان را سرخ نگه داشته ایم، ولی تو از دلِ همه با خبری و إنه علیم بذات الصدور".



92/3/24
8:54 صبح

حرف آخر درباره ی انتخاب اصلح ریاست جمهوری

بدست قصر شیرین در دسته دکتر قالیباف، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، انتخاب اصلخ، اصولگرایان

بسم الله الرحمن الرحیــم


ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قرة اعین و جعلنا للمتقین اماما


در این مدتی که همه جستجو و تحقیق می کردند برای انتخاب کاندیدای اصلح، به خصوص در این چند روز اخیر دوستان تلفنی زیاد مشورت می کردند و صحبت می کردیم و نقطه نظراتمان را با هم مبادله می کردیم.


اما از آنجایی که شاید دوستان وبلاگی هم لازم باشد که در جریان بحث ها قرار بگیرند، آخرین حرف این بود که


1- نامزدهای اصولگرا یعنی آقایان قالیباف، ولایتی و جلیلی و یا حتی آقای غرضی هر چهار نفر از لحاظ تدین و مذهبی بودن و انقلابی بودن و تفکر انقلابی داشتن و معتقد بودن به نظام اسلامی، مورد تایید و تعمیدند.


2- حضرت آقا در فرمایشات اخیرشان مکرر فرموده اند که نیاز امروز کشور ما بحث اقتصادی است و باید اقتصاد سرو سامان داده شود. از طرفی فرمودند که امروز جهاد با دشمن فقط در کار و کار و کار است.


3- امام خمینی (ره) فرمودند: "خدا از رای تک تک من و شما از ما سوال می کند و از ما می پرسد. تک تک ما مسئولیم." بنابر این امروز جای شک و تردید یا تسویه حساب شخصی و یا عمل به سلائق شخصیمان نیست. باید با سنجیدن همه ی جوانب انتخاب اصلح به معنی واقعی داشته باشیم.


4- طیف مقابل که همان اصلاح طلبان ضد ولایت فقیه هستند و اسلام را منهای اجرای دستورات اجتماعی آن می خواهند و بستری برای فعالیت ضد انقلابان باز کرده اند و از لحاظ فرهنگی در 8 سال دولتشان مملکت و جوانان را به لجن کشیدند، این ها قد علم کرده اند و وظیفه ی ما را در انتخاب خطیر تر و حساس تر می کنند.


5- با توجه به متدین بودن هر سه کاندیدای اصولگرا و با توجه به اجماع رقیب اصلاح طلب، باید برای انتخاب اصلح، هم به کارنامه ی مدیریتی نامزدهای اصولگرا نگاه کنیم و هم به اینکه کدامیک در نظرسنجی ها رای عامه ی مردم و بیشترین رای را دارند.


با توجه به سیستم مند بودن مدیریت اجرایی، تدین و انقلابی بودن، فکر و ایده ی نو داشتن، مجاهد و جانباز بودن، سابقه ی ایثار و جهاد، مدیریت جهادی، از خانواده و قشر ضعیف و دردکشیده ی مردم بودن، تحصیلکرده و استاد دانشگاه بودن، معتقد به نظام و و لایت فقیه بودن و نشان دادن در عمل و در کنار همه ی این ها رای اول داشتن در نظرسنجی ها و برای غلبه بر طیف اصلاح طلب و فتنه گر ِ قدعلم کرده و برای شکسته نشدن رای اصولگرایان و در نتیجه برنده نشدن رقیب اصلاح طلب، به نظر می رسد انتخاب گزینه ی دکتر قالیباف انتخاب برتر و اصلح است.


توکل بر خدا و ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم


92/3/18
3:6 عصر

دکتر قالیباف حتی اگر رای اکثریت مردم شما باشید..

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، انتخابات یازدهم ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم

مثل روز برایم روشن است که داستان انتخابات های گذشته(ریاست جمهوری دهم و مجلس دهم) تکرار خواهد شد. با اکراه تمام رایم را داخل صندوق می اندازم و بسیار متاسفم برای خودم و فرزندانم سببی و نسبی و شاگردان و همه ی نسل های بعدی که مجبورند در این کثافت و دورویی و قدرت طلبی و منفعت طلبی ِ جامعه ی به اصطلاح شیعه ی من رشد کنند و زندگی کنند. مطمئنم که تنها راه واقعی ِ ما دعا برای ظهور حضرت مهدی (ع) است و در کنار آن به دور از هر فعالیت ِ سیاسی، در عرصه ی فرهنگی و تعلیم و تربیت اسلامی کمک به رهبر عزیزمان که نتوانست چاره ی این آدم های هرزه ی بی سرو پا را بکند. هر چقدر تذکر می دهد و راه نشان می دهد این ها بیشتر به هم دهن کجی می کنند و همگی روی ملت مانند بختک افتاده اند و چابلوسی ِ هم را می کنند و جیبشان را از قدرت و منفعت پر می کنند. اُف به این ناجوانمردمان. چپ و راستی هم در کار نیست. همه سر و ته یک کرباس اند و هوای هم را حسابی دارند. یک نفر که به هیچ کدام از این دو گروه باج ندهد، از طرف همگیشان به شدت تخریب می شود.


کما اینکه ولایتی و روحانی برای هم خوب در نوشابه باز کردند و روباه و دم هم می شدند و به نفع هم شهادت می دادند و هر دو قالیباف را حسابی می کوبیدند. مشکل بعدی این است علاوه بر تخریب های تیمی و سازمانی  علیه دکتر قالیباف، زمان شمارش آراء هم حسابی از خجالت او در خواهند آمد و به هر حربه ای که ممکن است دست می برند تا او را حذف کنند.


دکتر عزیز، مدیریت شما عالی و نیاز امروز کشور ماست است. من به ایمان شما اعتقاد دارم همانطور که به ایمان شهید سوداگر، شهید احمد کاظمی، محسن رضایی، قاسم سلیمانی و مانند شما ها یقین دارم. اما شما منتظر این نباشید که این قوم ِ قدرت طلب، در بین خود جایی برای شما باز کنند. که اگر چنین اتفاقی بیفتد، فقط و فقط معجزه و خواست خداست که همیشه به حکام ِ قادر ِ حسابگر،اجازه نمیدهد که آنچه می خواهند بشود، چرا که یدالله فوق ایدیهم.




92/3/3
7:51 عصر

همه ی شبهه ها درباره ی دکتر قالیباف(2)-کت و شلوارهای میلیونی

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، محمدباقر قالیباف

بسم الله الرحمن الرحیم

ماجرای کت و شلوارهای میلیونی محمدباقر قالیباف

یکی از مواردی که گروه خاص تخریب کننده ی شخصیت دکتر قالیباف، روی آن از 8 سال پیش تاکید فراوان داشته اند، ماجرای کت و شلوارهای میلیونی محمدباقر قالیباف است.

آن کت و شلوار سفید کذایی که سال 84 بسیار صدا کرد و قیمت میلیونی پیدا کرد. البته مانند ماشین بعضی ها میلیونی و میلیاردی مبلغی برایش پرداخت نشد ولی میلیونی توانست شخصیتی را زیر سوال ببرد و لاقل در افکار عمومی ایجاد شبهه کند.

کت و شلوار سفیدی را که شهید عماد مغنیه در فرودگاه سوریه یک دست از آن را به محمدباقر قالیباف و یک دست را به قاسم سلیمانی هدیه داد. کت و شلواری که تیم تبلیغاتی سال 84 دکتر قالیباف به او گفته بودند که برای فیلم تبلیغاتی ِ انتخابات آن را به تن کند و برای اینکه ایشان اعتقاد داشت کار را باید به کارشناس بسپرد، آن را به تن کرد و قیمت آن چند لیرِ سوری بود که ضعیف ترین مردم ایران از لحاظِ مالی که  در آن زمان به زیارت حضرت زینب(س) مشرف می شدند نیز می توانستند آن را برای عزیزانشان از سوریه به سوغات بیاورند.

و بقیه کت و شلوارهای او که مانند کت و شلوارهای همه ی مردان معمولی پوش سرزمین ماست اما دست آویزی شده تا به وسیله ی لباسش هم او را مورد حمله و تخریب قرار بدهند و باشد که ما عاقلانه فکر کنیم و هر حرفی را بپذیریم.


امروز برای بسیاری از مردم ما جهادی بودن ِ مدیریت ِ دکتر قالیباف و کاربردی بودن ِ مدیریت او ثابت شده است. اما به دلیل همین تخریب افکار 8 ساله، برخی از مردم می گویند قالیباف خوب نیست اما دلیلش را نمی دانند! و یا بعضی می گویند توان مدیریت اجرایی او بسیار بالاست اما از لحاظ مسئل اعتقادی ما تردید داریم که به او رای بدهیم.


در این شبکه های اجتماعی که کار ساز ترین راه برای شکل دهی افکار عموم مردم جامعه ی واقعی است آنقدر بی مدرک و سند، حرف های ضد و نقیض بر علیه او منتظر شده است که اگر بخواهیم همه ی آنها را بررسی و ریشه یابی کنیم و پوچ بودن آن را ثابت کنیم، زمان بسیار زیادی می طلبد. اما هم از نظر فرهنگی هم اجتماعی و هم مذهبی با نگاهی در شهر تهران میتوان به دروغ بودن و بدون ریشه بودن همه ی حرف ها پی برد.


هر یک از ما شاهد هستیم که شهرداری تهران، در این 8 سال در آباد کردن و ساختن چند مسجد و هیات و مدرسه نقش فعالی را ایفا کرده است. تمام مردمی که آباد شدن ِ سریع آن تعداد بالای مسجد و هیات و مدرسه را دیده اند، دلشان به سوی مدیریت جهادی-اسلامی و منطبق با علم ِ روز دکتر قالیباف همراه شده است.


همچنین در سال های اول شهردار شدن دکتر قالیباف ایشان خدمت حضرت آیت الله بهجت(ره) می رسند و از ایشان می پرسند که در برابر تخریب هایی که صورت می گیرد وظیفه ی شهرداری و یا شخص بنده چیست؟ ایشان می فرمایند: دفاع نکنید و فقط به خدمت مشغول باشید و دکتر قالیباف می گوید من حرف ایشان را سرلوحه ی کارم قرار دادم و وقتم برای پاسخ دادن به این شبهات نگذاشتم.


همچنین ایشان بدون آنکه هر دقیقه بخواهد ادعای ولایت مدار بودن را بکند و مثل خیلی دیگر از مسئولان بر ضد حرفش عمل کند، صادقانه در رکاب ولی فقیه بوده است و در کارنامه ی خود هیچ نافرمانی ندارد و اطاعت محض از ولی فقیه داشته است تا آنجا که آمریکا و  اسرائیل نیز از این قضیه به خشم آمده اند و در رسانه های خود به تخریب او پرداختند.




92/3/3
7:15 عصر

همه ی شبهه ها درباره ی دکتر قالیباف(1)

بدست قصر شیرین در دسته

بسم الله الرحمن الرحیم

این مطلب را نه فقط برای بحث انتخابات می نویسم، بلکه بر خودم واجب می دانم که فهمیده ها و شناخت هایی را که طی این سال ها با تجربه و به تحقیقات و شخصا به آن رسیده ام در اختیار دیگران هم قرار بدهم.

همه ی ما مسلمانان که ایدئولوژی اسلامی داریم و معتقدیم که رای دادن ما اولا در تایید نظام جمهوری اسلامی است و ثانیا در تداوم راه امام و شهداست و معتقدیم که از طرف دیگر باید در پیشگاه خداوند فردی را که انتخاب می کنیم اصلح باشد، و دلایلی برای انتخاب خود داشته باشیم. دلایلی که نه از سر هوی و هوس و نه از سر حرف اکثریت باشد. چرا که قرآن در بسیاری از آیات می فرماید: اکثرهم لایعقلون. اکثرهم لا یشعرون، اکثرهم لا یتذکرون و ...

جزء کسانی باشیم که با تحقیق و یقین قلبی و شخصی در زندگی انتخاب هایمان را انجام می دهیم و نه با همراه شدن با اکثریت.

من به یقین رسیدم و کاندیدای اصلحم را انتخاب کردم و دلایل خاصی هم دارم که در این مطلب به آنها می پردازم.


یک تیم تخریب کننده از سال 84 که دکتر قالیباف به شهرداری تهران منصوب شدند، قد عَلَم کرد. هنوز واضح نیست که این تیم به پشتوانه و پشتگرمی چه گروهی به تخریب می پردازد. اما آنچه واضح است در طول دوران انقلاب، هیچ فردی را سراغ ندارم که اینگونه برای تخریبش تیمی کار کرده باشند.


شخص دکتر قالیباف را فردی مومن، انقلابی، ولایتمدار، امانتدار، توانا و با مدیریت فوق العاده و کم نظیر و خوش فکر در بحث میدیریت اجرایی، می شناسم و برای این شناخت 8 سال زمان صرف شد و اکنون با یقین و قوت قلب در مورد این مسئله صحبت میکنم.


تمام شبهه پراکنی ها در مورد دکتر قالیباف از یک کار تیمی نشات می گیرد. وقتی پای صحبت های دکتر می نشینی دو ویژگی اش جذبت می کند: 1- صداقت بی حد و اندازه ی او و 2- دلسوزی او برای انقلاب و اسلام و بچه حزب اللهی ها

دروغ بودن و با قصد و غرض بودن ِ تک تک سوالات و شبهه هایی که این تیم تخریب کننده، در این هشت سال در افکار عمومی، ایجاد کرده را با یکبار هم صحبتی با حاج محمدباقر قالیباف درک میکنی.

ماجرای خلبان شدن محمدباقر و گرفتن گواهینامه ی خلبانی از ایکائو از زبان خودش با آن صداقت مثال زدنی اش که در بین مسئولین ِ سیاست زده ی ما کمتر وجود دارد، بسیار جذاب و شنیدنی بود و به دل نشست.


پس از آنکه حضرت امام خامنه ای، ایشان را به سمت فرماندهی نیروی هوایی منصوب می کنند او از آقا می خواهد که اجازه بدهند تا گواهینامه ی خلبانی و آنچه برای این سمت لازم است را بگیرد تا در مسائل کاری از لحاظ فنی اطلاعات داشته باشد و توانایی فرماندهی و هدایت نیروها را در حد مطلوب داشته باشد. آقا موافقت می کنند و ایشان از نیروی هوایی سپاه گواهینامه را پس از کسب آموزش لازم و موفق شدن در آزمون دریافت می کند. حضرت آقا در جلسه ای به شوخی در جمع فرماندهان نیروی هوایی می فرایند که اگر سپاه به فرمانده اش گواهینامه ندهد پس به بنده می دهد. و همین باعث درخواست محمدباقر قالیباف می شود تا برای گرفتن گواهینامه ی ایکائو به فرنسه برود. با توجه به اینکه نظامی ها ممنوع الخروج می باشند و فرماندهان نظامی باید از ولی امر اجازه کسب کنند با کسب اجازه از حضرت آقا و موافقت ایشان، دکتر قالیباف به فرانسه رفته و پس از کسب آموزش گواهینامه ی خلبانی ایکائو از فرانسه را نیز دریافت میکنند.


پس از آنکه حضرت آقا دکتر را به سمت فرماندهی نیروی انتظامی منصوب می کنند، آقای قالیباف خلبانی را کنار می گذارد. اما حضرت آقا از ایشان می پرسند که چرا رها کرده و کنار گذاشته است و ایشان می گوید در سمت جدید لازم ندیده است که به این کار بپردازد اما آقا از ایشان می خواهند که پرواز داشته باشند.


آقای دکتر قالیباف در جمع 12 نفره ی جوان های حزب اللهی که من نیز در این جمع حاضر بودم، قسم خوردند که از همان پرواز اول تا الان که هنوز خلبان هواپیماهای مسافربری شرکت هواپیمایی ایران ایر هستند حتی ذره ای از حقوق خلبانی را دریافت نکرده اند و معتقدند چون با پول بیت المال خلبان شده اند حق استفاده از درآمد آن را ندارند.


این یکی از دلائیلی که یقین به امانت داری و ایمان قالیباف را در قلب من پر رنگ کرد.

و این یکی از همان شبهاتی که آن تیم کذایی، به شدت روی آن مانور می دهند و بی مدرک سخن پراکنی می کنند. و اصلا همین هلاک کردنشان در تخریب قالیباف یکی از دلایلی بود که من را مصمم کرد تا درباره ی او تحقیق کنم و اتفاقا به این نتیجه رسیدم که دکتر قالیباف فردی است که باج نمیدهد، روشنگری میکند و بین مسئولین زد و بندی با هیچ یک ندارد و برای همین اینقدر جناح های چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا هر دو تخریبش می کنند و یاریش نمیکنند.

دلایل بعدی در پست بعد




92/2/31
7:56 عصر

دوباره می نویسم و باز هم تبلیغ می کنم، علی رغم تصمیم گرفته شده ا

بدست قصر شیرین در دسته انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

بسم الله الرحمن الرحیم

تصمیم داشتم دیگر در این وبلاگ مطلبی ننویسم.

و تصمیم داشتم که در این دوره ی انتخابات ریاست جمهوری در هیچ ستاد تبلیغاتی فعالیت نکنم.

اما از آنجایی که "آنچه خدا بخواهد، می شود"، باز هم وارد ماجرای فعالیت انتخاباتی-تبلیغاتی شدم و باز هم با دغدغه ی اسلام و انقلاب اسلامی و برای ادای دِین به خون شهدا.

تصمیم داشتم  به اصلح بودن یک کاندیدا یقین کنم و به او رای بدهم و همین.

اما بعد

با تمام تحقیق هایی که کردم و با بررسی تمام جوانب و با ببرسی و به شناخت رسیدن از هر 8 نفر کاندیدای ریاست جمهوری دولت یازدهم، کاندیدای مورد نظرم را انتخاب کرده ام و اتفاقا دلایلم را هم به تفصیل خواهم نوشت.



91/12/4
4:40 عصر

سردار

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، سردار

بسم الله الرحمن الرحیم

با عنایت و حمایت امام زمان(عج) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، سرداران پوسته و گوشته و هسته ی بلاد اسلامی را چه در ایران و چه در خارج از مرزهایمان می چرخانند؛ آن وقت حضرات می گویند: سردار نمی خواهیم! سرداران هم شما را نمی خواهند... سردار سرش بر دار شده و امتحانش را پس داده. حال یا "قضی نحبه یا من ینتظر". آنهایی که زمان جنگ و کارزار، مدرک جمع می کردند و روی جبهه را ندیدند،  کجای کارند؟ امان از زبان های تیغ دار...


91/11/27
6:16 عصر

منطق جبهه پایداری

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، همایش بهمن 1391، جبهه پایداری

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار بد است، سرداران مانند سرداران سپاه امام حسن(ع) هستند، ولایت را خواهند فروخت، نمیخواهیم.

خواصی که ما می گوییم، ساکتین فتنه هستند، نمیخواهیم.

اصولگرایان بدند، زیرا ساکتین فتنه را در بین خودشان راه داده اند، نمیخواهیم.

هر توهینی که ما به دیگر مسئولین میکنیم، حقشان است، اما اگر کسی جواب ما را بدهد بداخلاقی کرده و حرف ولی فقیه را گوش نکرده و به جان ما افتاده و بد است، نمی خواهیم.

کلام آخر: ما قدرت طلب نیستیم، ما منفعت طلب نیستیم، ما در مقابل ولی فقیه خودسری نمی کنیم، ما همه ی اسلام و ایمانیم. همه بد و نامسلمان و ضد ولایت فقیه هستند و یا بی بصیرتند؛ ما، فقط ما خوبیم، فقط ما حقیم.


   1   2   3   4      >