سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/3/24
8:54 صبح

حرف آخر درباره ی انتخاب اصلح ریاست جمهوری

بدست قصر شیرین در دسته دکتر قالیباف، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، انتخاب اصلخ، اصولگرایان

بسم الله الرحمن الرحیــم


ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قرة اعین و جعلنا للمتقین اماما


در این مدتی که همه جستجو و تحقیق می کردند برای انتخاب کاندیدای اصلح، به خصوص در این چند روز اخیر دوستان تلفنی زیاد مشورت می کردند و صحبت می کردیم و نقطه نظراتمان را با هم مبادله می کردیم.


اما از آنجایی که شاید دوستان وبلاگی هم لازم باشد که در جریان بحث ها قرار بگیرند، آخرین حرف این بود که


1- نامزدهای اصولگرا یعنی آقایان قالیباف، ولایتی و جلیلی و یا حتی آقای غرضی هر چهار نفر از لحاظ تدین و مذهبی بودن و انقلابی بودن و تفکر انقلابی داشتن و معتقد بودن به نظام اسلامی، مورد تایید و تعمیدند.


2- حضرت آقا در فرمایشات اخیرشان مکرر فرموده اند که نیاز امروز کشور ما بحث اقتصادی است و باید اقتصاد سرو سامان داده شود. از طرفی فرمودند که امروز جهاد با دشمن فقط در کار و کار و کار است.


3- امام خمینی (ره) فرمودند: "خدا از رای تک تک من و شما از ما سوال می کند و از ما می پرسد. تک تک ما مسئولیم." بنابر این امروز جای شک و تردید یا تسویه حساب شخصی و یا عمل به سلائق شخصیمان نیست. باید با سنجیدن همه ی جوانب انتخاب اصلح به معنی واقعی داشته باشیم.


4- طیف مقابل که همان اصلاح طلبان ضد ولایت فقیه هستند و اسلام را منهای اجرای دستورات اجتماعی آن می خواهند و بستری برای فعالیت ضد انقلابان باز کرده اند و از لحاظ فرهنگی در 8 سال دولتشان مملکت و جوانان را به لجن کشیدند، این ها قد علم کرده اند و وظیفه ی ما را در انتخاب خطیر تر و حساس تر می کنند.


5- با توجه به متدین بودن هر سه کاندیدای اصولگرا و با توجه به اجماع رقیب اصلاح طلب، باید برای انتخاب اصلح، هم به کارنامه ی مدیریتی نامزدهای اصولگرا نگاه کنیم و هم به اینکه کدامیک در نظرسنجی ها رای عامه ی مردم و بیشترین رای را دارند.


با توجه به سیستم مند بودن مدیریت اجرایی، تدین و انقلابی بودن، فکر و ایده ی نو داشتن، مجاهد و جانباز بودن، سابقه ی ایثار و جهاد، مدیریت جهادی، از خانواده و قشر ضعیف و دردکشیده ی مردم بودن، تحصیلکرده و استاد دانشگاه بودن، معتقد به نظام و و لایت فقیه بودن و نشان دادن در عمل و در کنار همه ی این ها رای اول داشتن در نظرسنجی ها و برای غلبه بر طیف اصلاح طلب و فتنه گر ِ قدعلم کرده و برای شکسته نشدن رای اصولگرایان و در نتیجه برنده نشدن رقیب اصلاح طلب، به نظر می رسد انتخاب گزینه ی دکتر قالیباف انتخاب برتر و اصلح است.


توکل بر خدا و ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم