سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/3/3
7:51 عصر

همه ی شبهه ها درباره ی دکتر قالیباف(2)-کت و شلوارهای میلیونی

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، محمدباقر قالیباف

بسم الله الرحمن الرحیم

ماجرای کت و شلوارهای میلیونی محمدباقر قالیباف

یکی از مواردی که گروه خاص تخریب کننده ی شخصیت دکتر قالیباف، روی آن از 8 سال پیش تاکید فراوان داشته اند، ماجرای کت و شلوارهای میلیونی محمدباقر قالیباف است.

آن کت و شلوار سفید کذایی که سال 84 بسیار صدا کرد و قیمت میلیونی پیدا کرد. البته مانند ماشین بعضی ها میلیونی و میلیاردی مبلغی برایش پرداخت نشد ولی میلیونی توانست شخصیتی را زیر سوال ببرد و لاقل در افکار عمومی ایجاد شبهه کند.

کت و شلوار سفیدی را که شهید عماد مغنیه در فرودگاه سوریه یک دست از آن را به محمدباقر قالیباف و یک دست را به قاسم سلیمانی هدیه داد. کت و شلواری که تیم تبلیغاتی سال 84 دکتر قالیباف به او گفته بودند که برای فیلم تبلیغاتی ِ انتخابات آن را به تن کند و برای اینکه ایشان اعتقاد داشت کار را باید به کارشناس بسپرد، آن را به تن کرد و قیمت آن چند لیرِ سوری بود که ضعیف ترین مردم ایران از لحاظِ مالی که  در آن زمان به زیارت حضرت زینب(س) مشرف می شدند نیز می توانستند آن را برای عزیزانشان از سوریه به سوغات بیاورند.

و بقیه کت و شلوارهای او که مانند کت و شلوارهای همه ی مردان معمولی پوش سرزمین ماست اما دست آویزی شده تا به وسیله ی لباسش هم او را مورد حمله و تخریب قرار بدهند و باشد که ما عاقلانه فکر کنیم و هر حرفی را بپذیریم.


امروز برای بسیاری از مردم ما جهادی بودن ِ مدیریت ِ دکتر قالیباف و کاربردی بودن ِ مدیریت او ثابت شده است. اما به دلیل همین تخریب افکار 8 ساله، برخی از مردم می گویند قالیباف خوب نیست اما دلیلش را نمی دانند! و یا بعضی می گویند توان مدیریت اجرایی او بسیار بالاست اما از لحاظ مسئل اعتقادی ما تردید داریم که به او رای بدهیم.


در این شبکه های اجتماعی که کار ساز ترین راه برای شکل دهی افکار عموم مردم جامعه ی واقعی است آنقدر بی مدرک و سند، حرف های ضد و نقیض بر علیه او منتظر شده است که اگر بخواهیم همه ی آنها را بررسی و ریشه یابی کنیم و پوچ بودن آن را ثابت کنیم، زمان بسیار زیادی می طلبد. اما هم از نظر فرهنگی هم اجتماعی و هم مذهبی با نگاهی در شهر تهران میتوان به دروغ بودن و بدون ریشه بودن همه ی حرف ها پی برد.


هر یک از ما شاهد هستیم که شهرداری تهران، در این 8 سال در آباد کردن و ساختن چند مسجد و هیات و مدرسه نقش فعالی را ایفا کرده است. تمام مردمی که آباد شدن ِ سریع آن تعداد بالای مسجد و هیات و مدرسه را دیده اند، دلشان به سوی مدیریت جهادی-اسلامی و منطبق با علم ِ روز دکتر قالیباف همراه شده است.


همچنین در سال های اول شهردار شدن دکتر قالیباف ایشان خدمت حضرت آیت الله بهجت(ره) می رسند و از ایشان می پرسند که در برابر تخریب هایی که صورت می گیرد وظیفه ی شهرداری و یا شخص بنده چیست؟ ایشان می فرمایند: دفاع نکنید و فقط به خدمت مشغول باشید و دکتر قالیباف می گوید من حرف ایشان را سرلوحه ی کارم قرار دادم و وقتم برای پاسخ دادن به این شبهات نگذاشتم.


همچنین ایشان بدون آنکه هر دقیقه بخواهد ادعای ولایت مدار بودن را بکند و مثل خیلی دیگر از مسئولان بر ضد حرفش عمل کند، صادقانه در رکاب ولی فقیه بوده است و در کارنامه ی خود هیچ نافرمانی ندارد و اطاعت محض از ولی فقیه داشته است تا آنجا که آمریکا و  اسرائیل نیز از این قضیه به خشم آمده اند و در رسانه های خود به تخریب او پرداختند.