سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/7/24
12:12 صبح

غرفه های یکی در میان نمایشگاه رسانه های دیجیتال

بدست قصر شیرین در دسته جنگ نرم و راهکارها

بسم الله الرحمن الرحیم

شب آخر نمایشگاه رسانه های دیجیتال فرصتی شد تا از نمایشگاه بازدید کنم. اگرچه در ساعات پایانی بود(20-21).

به نظرم از نظر کیفی خیلی رشد کرده بود و پشیمان شدم از این که چرا زمان بیشتری برای بازدید نگذاشته بودم.

اما یک بحثی که هست که به نظرم انشالله برای سال های آینده خیلی جای کار دارد این هست که باید غرفه ی سایت های مذهبی در بین دیگر غرفه ها پخش شود. اگر واقعا قصد کار فرهنگی داریم و دارید.امسال نمایشگاه به این صورت بود که غرفه ی بچه مذهبی ها و بسیجی ها یک سمت بود و غرفه ی آموزشی سمت دیگر و بازی های دیجیتال در قسمت دیگر. بازدید کننده ای که به نمایشگاه وارد می شد کاملا میتوانست تشخیص بدهد که کدام قسمت چه گروهی هستند و مستقیم هر کسی سمت همانجا که گرایش داشت می رفت. اما در حالی که غرفه ی شهدا، بسیج و کلا غرفه داران مذهبی باید بین دیگر غرفه ها پخش باشند تا تعامل بین اولا غرفه داران برقرار باشد و دوما کسی می آید از غرفه ی بازی دیجیتال بازدید کند کنارش چهار تا عکس و وصیتنامه شهید ببیند و جذب شود و بخواند. کسی که سی دی یا درسی آموزشی میخواهد تهیه کند یا با محصولات و سایت های آموزشی آشنا شود کنارش چهارتا تبلیغات روشنگرانه ضد صهیونیستی یا ضد شیطان پرستی ببیند و جذب شود و با سایت ها آشنا شود.

این خیلی نکته ی مهمی است که باید دست اندرکاران برپایی نمایشگاه به آن توجه کنند. ما نباید قسمت بندی کنیم و گوشه گیر باشیم. باید وسط میدان بود. باید حرف شهدا، عکس شهدا، وصیتنامه و زندگینامه شهدا، سایت های دغدغه مند و مبلغ سیره ی شهدا باید وسط میدان باشند. هر دو-سه غرفه باید یک غرفه مذهبی و مبلغ دین باشد. این می شود کارفرهنگی.

و اما سهم من از نمایشگاه امسال یک کارت افسر جنگ نرم از غرفه افسران و یک عکس حضرت امام خامنه ای بود. به نظرم کار تبلیغی زیبا و جذابی مبنی بر فرمایش حضرت آقا بود. هم جوان پسند، هم انگیزشی، هم تبلیغی و هم تذکر دهنده رسالت دانشجویی در حیطه جنگ نرم بر اساس خواسته رهبر عزیزمان....



امام خامنه ای:

                     در این جنگ نرم شما جوان های دانشجو افسران جوان این جبهه اید.