• وبلاگ : قصر شيــرين
  • يادداشت : من گشت ارشاد را، ارشاد مي کنم.
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام.

    دغدغيتان خيلي خوب است ولي به نظر من نيرو انتظامي تنها بايد تير آخر رو بزنه و برخورد کنه با مانکن هايي که قصدشون فقط ترويج بد حجابيه.

    مشکل ما مردم هستيم مردمي که بي حجابي رو به عهده مسئولا ميندازه.

    اگر من و شما امر به معروف درست انجام ميداديم وضعمون اين نبود.

    خدايا مارا ببخش که در کار خير يا جا زديم يا جار

    شهيد همت

    يا علي مدد

    سلام و درود؛
    دوست عزيز اين مطلب شما در پايگاه اينترنتي و بسته فرهنگي عمارنامه منتشرگرديد.
    ما را با درج بنر و يا لوگو در وبگاه خود ياري نماييد .
    موفق و پيروز باشيد .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    يا علي

    سلام دوست من

    حالت چطوره ؟

    قرار شد هر روز با يک مطلب کوچک به خاطر

    ماه مبارک رمضان بروز باشيم . در صورت صلاحديد

    هر روز به ما سر بزن و با نظرات سازنده ما را راهنمايي

    فرما.

    موفق باشي هم بلاگي عزيز .

    در جواب سوال:
    شبيه هستن چون يکي هستن و بله.
    تيتر انقلابي اي بود!
    در لزوم و و وجوب امر به معروف و نهي از منکر که شکي نيست. و در لزوم برخورد انتظامي درکنار کار فرهنگي هم شکي نيست. نمي توان گفت چون بايد براي دزدي نکردن کار فرهنگي مي کنيم پس دزدها را نگيريم. نخير. هم براي اصلاح جامعه کار فرهنگي مي کنيم و هم با قانون شکنان برخورد مي کنيم. فضاي جامعه نبايد فضاي جنسي باشد. جنسي کردن فضاي جامعه، لطمه به حق الناس است و حکومت ديني ملزم به دفاع از حقوق ناس است.
    البته خطاي شما اين است که امر به معروف و نهي از منکر را کار فرهنگي مي دانيد. در حالي که امر به معروف و نهي از منکر کار فرهنگي نيست. حتي در کتب فقهي هم امر به معروف و نهي از منکر در بخش جهاد آمده است. پس اينکه فقط به تذکر اکتفا شود و فقط گل بدهند به نظرم قرائت رحماني از احکام قهري دين است. آنچه شما مي گوييد دعوت به خير است نه امر به معروف و نهي از منکر. بله، دعوت به خير است که بايد قبل از امر به معروف و نهي از منکر انجام شود. يعني همه ي مردم به خوبي ها و خير در سطح جامعه دعوت شوند (کار فرهنگي) اما امر به معروف و نهي از منکر بخش قهر آميز احکام است. نمي گويد خواهش مي کنم حجابتان را درست کنيد. مي گويد بايد حجابت را درست کني. پس اين دو تا را قاطي نکنيم.
    مسئله اينجاست که در کشور ما فقط روي قواي جبريه و قهرآميز تکيه مي شود. مثلا تاکيد بر جاري کردن حد زنا بيشتر است تا ترويج ازدواج موقت. يا در همين مورد گشت ارشاد نيروي انتظامي مي گويد من کار خودم را انجام مي دهم و دستگاه هاي فرهنگي که بخش عمده اي از کار را بر عهده دارند به خواب ابدي رفته اند! مي گويند يک جايي قرار بود لوله گاز رد کنند. يک عده مامور شدند بکنند يک عده لوله بکارند و يک عده پر کنند. آن هايي که لوله مي کاشتند رفتنه بودند مرخصي. اين ها هي مي کندند و پر مي کردند!! اين حکايت گشت ارشاد و دستگاه هاي فرهنگي ست.
    درباره ي آخرين خط وبلاگ تان: به نظرم تاثيرگذارترين کاري که خانم ها متدين و محجبه براي نارضايتي از اين وضعيت مي توانند انجام دهند اين است که يک تجمع داشته باشند و اعتراض کنند به اين شيوه ي مديريت فرهنگي و برخورد انتظامي. به نظرم بسيار موثرتر از تمام تجمعات براي حمايت از حجاب خواهد بود.
    هر چند به نظرم اگر مددکاري اجتماعي بشود تمام بدحجابي در جامعه ريشه هاي روحي ديگر دارد که پرتوي از آن را مي توانيد در پست جديد من بخوانيد. به روزم. عيدتان مبارک.
    عزيز باشيد.
    پاسخ

    من نگفتم گشت ارشاد نباشه يا برخورد با بدحجابي نشه. گفتم راه رو اشتباه دارن ميرن و نيروهاشون شرايط و شايستگيش رو ندارن و بايد روي طرح بيشتر کار بشه و دقيق و اسلامي و سودمند اجرا بشه. ممنون از دقتتون و کامنت پرمحتواتون.


    سلام

    موافق هستم با استدلال شما

    موفق باشيد


    بسم الله

    بله.ميخواي همون مكالمه مون با مامورا رو هم بنويسم دقيق معلوم شه كيا دارن اجرا ميكنن؟

    بـــه شـــوق ديــــدارت



    چـــه آب و جـــارويي راه انـــداخــتــه انـــد

    چــشـــمـــهـــا و مــــژه هــــايـــم ...virtuale gif with praise

    بسم الله الرحمن الرحيم

    موافقم...يه بار تو ونك گشتي ها رو ديدم واقعآ نتونستم طاقت بيارم رفتم جلو بهشون همين حرفها رو زدم ميگفتن ما ماموريم ومعذور.حكم داريم...گفتم خوب اون بالاسري كيه گفتن نميدونيم و...ميخواي بيا خ وزرا اونجا بپرس بعدم بهم گير دادن كه شما جلوي ماموريت ما رو گرفتي گفتم خوب اشتباهه اين كارتون ولي نميفهميدن كه يعني ميفهمن اما گوش نميدن.از يه طرف دلم براي پسرهاي مثبتم خون ميشه وقتي ميگن بابا جان من خونه نشين شدم از اين وضع و...

    اللهم عجل لوليك الفرج اللهم صل علي محمد وآل محمد

    پاسخ

    سلام....خانومي شما ميتوني در همين مورد و با همين تيتر اين مطلب حرفات رو بنويسي؟ قراره يک موج وبلاگي راه بندازيم. نوشتي باخبرم کن
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 10 تير 91 نوشته (من گشت ارشاد را، ارشاد مي کنم.) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    قال الامام الهادي (عليه السلام):
    الدُّنْيا سُوقٌ رَبِحَ فيها قَوْمٌ وَ خَسِرَ آخَرُونَ.

    دنيا همانند بازارى است كه عدّه اى در آن براى آخرت سود مى برند و عدّه اى ديگر ضرر و خسارت متحمّل مى شوند.
    اي هادي امت ! اي نقي ! فداي نام زيبايت . بخدا که بيزاريم از دشمنانت و نفرين ماست بدرقه راه تباهي که ناکسان ناسپاس رفته و به ساحت مقدست اهانت کرده اند و با قلم و قدم اين جسارت نابخشودني را محکوم مي کنيم وبه پاي ولاي تو و دفاع از حريم نام تو ، تا آخرين قطره خون ايستاده ايم .
    «گروه اينترنتي رهروان ولايت» در راستاي دفاع از حريم ولايت و اعلام انزجار از فعاليت هاي عده اي کور دل از روز شهادت امام هادي عليه السلام تا نيمه شعبان اقدام به راه اندازي جنبش اينترنتي هادي امت نموده است از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي هادي امت» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.
    لطفا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش هادي امت لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
    http://www.jonbeshnet.ir/gallery/96
    آدرس صفحه ويژه جنبش هادي امت :
    http://www.jonbeshnet.ir/imamhadi