• وبلاگ : قصر شيــرين
  • يادداشت : هي ميگن حجاب حجاب! دهنتون .....!
  • نظرات : 5 خصوصي ، 21 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 2 نظر
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     


    بسياااااار عالي......

    موافقم.

    و متاسفانه.......مشکل با جمع کردن بدحجابا به اين شکل و به تنهايي با همين روش برخورد حل نميشه و اگه راهش اين بود تا الان بايد نتيجه مي گرفتيم نه اينکه هر سال بدتر شه!!!!

    + رسول 
    همه اينها درست ولي به نظر من کار بايد از بيخ و بن درست شود يعني از خانواده . به نظر شما وقتي پدر و مادر خانواده نماز خوان نيستند دخترشون يا پسرشون نمازخوان ميشوند ؟ حالا بماند آن قشر کمي که بله نمازخوان ميشود . ولي اکثرا نه نميشوند . خب وقتي نماز نباشد خيلي از قيود نخواهد بود . وقتي نماز نباشد پدر ومادر شل ميگيرند دختر و پسر شل ميگيرد چون واقعا نميداند حجاب چيست آنرا محدوديت ميداند . 99درصد ما ايرانيها مادرزادي مسلمان هستيم . کدوم يکا از ما رفته در مورد دينش تحقق کرده ؟ اصلا تئ چند در صد خانواده ها قران تلاوت ميشود . پدر و مادري که به سن 50-0 رسيده اند ولي هنوز يکبار قران را ختم نکرده اند . اين از اسلام چه خواهد دانست ؟ به نظر من اين موارد بايد درست شود و به نظر من اين هم برميگرد به آخوندهاي ما و کم کاري ايشان . چند تا مسجد ميشناسيد که کلاسهاي آموزش داشته باشد ؟ برنامه هاي فرهنگي و گردشي داشته باشد ؟ کدوم مسجد رو ميشناسيد که فقط موقع اذان دربش باز نباشد ؟ اگر من نوعي خلافي بکنم تاثيري بر جامعه نميگذارد ولي اگر يک آخوند خطا کند چطور؟ اينها بايد حل شود
    پاسخ

    احسنت...دقيقا....کار فرهنگي اصلش همينه اما متاسفانه همونطور که تو متن هم نوشتم کارضدفرهنگ ميکنند به اسم کار فرهنگي...


    اين غم کجا برم ؟

    که غمم را کسي نخورد !

    کاملا موافق هستم

    با سلام
    شما ميتوانيد تصاوير وبلاگ خود را در آپلود سنتر مهندس طلبه آپلود کنيد.
    منتظر شما هستم
    يا علي مددي
    آدرس آپلود سنتر مهندس طلبه:
    www.fupload.ir

    آدرس وبلاگ مهندس طلبه:
    www.zolfaqar.ir


    + حسين مداحي 
    اين بحران پوشش اشاره به يک مقوله دارد و آن به خود ما بر مي گردد . به قشر مومن و متدين .
    امر به معروف و نهي از منکر در سطح کلان درجامعه تعطيل است و مصداق فرمايش حضرت امير کلام در جامعه محسوس است که حضرتش فرمودند اگر اين واجب ترک شود اشرار بر شما مسلط مي شوند و اينک با کمال تاسف مي بينيم ( همانطور که جنابتان نيز فرموديد ) در عرصه ي پوشش ، اشرار فرهنگي چنان سلطه ي بازار را در دست کرفته اند که مجالي براي کارگاه داران مذهبي باقي نمي ماند و اگر قشر مذهبي توليد کننده هم بخواهند امرار معاش کنند مجبور خواهند بود بر اساس خطي که اين اشرار فرهنگي تعيين کرده اند حرکت نمايند .
    جاي تاسف است که با اين وضعيت فرهنگي ، تابستان هم پيش روست و بايد خانه نشين شويم
    پاسخ

    به نظر مياد هيچ کارگاه دار مذهبي موجود نباشه که اگه باشه همين الان مشتري هاشون حاضر و آماده هستن/فرمايشتون صحيح ولي قضيه خيلي وخيم تر از اين بحث هاست...اصل نظارتي است که بايد باشد و نيست....طراحي پوشش زيبا و اسلامي که بايد باشد و نيست. و دست هايي که در کارند تا زنان اين سرزمين را به سمت بي حجابي و بي حيايي ببرند .

    سلام من هم موافقم
    سلام عالي بود با افتخا لينک شديد متقابلا خوشحال ميشم boshra313.parsiblog.com
    سلام
    ماشالا شما چه اهل حلال حروميدا!
    غلط كردن مسولين هم جاي خود دارد بسي..
    سربلند باشيد..
    ياعلي
    + بوشهر 


    باسلام

    اگرخدارا.ازهمه آنچه كه داريم وبه آن ميباليم كم كنيم.چه داريم...واگر خدا را.به نداشته هايمان كه از آنها ميناليم بيفزاييم.چه نداريم...

    باتشكر ازشما

    سلام عليکم

    اينا همش بهانه است چه واسه مانتويي ها چه چادري ها مگه خدا خياط ها رو ازتون گرفته که انقدر توهين ميکني!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ

    و عليکم السلام....ببخشيد منظورمون به آشناي شما نبود که احتمالا مسئولن که اينطور جوش آورديد. البته اگر جزء دست اندرکاران توليد پوشاک خلاف پوشش دين هستند شامل بحث ميشند ها! ......عرض شود که مثل اينکه قصابي ها گوشت خوک بفروشن و براي پيدا کردن گوشت گوسفند مجبور بشي تهران رو زير پا بگذري، بعد اگه کسي اعتراض کرد بهش بگي مگه دامپروري هارو ازت گرفتن؟ برو گوسفند بخر بده بکشن برات! ...بابا اين مملکت و اين حکومت والله اسلامي از نوع شيعي هست.!

    سلام

    غلط ميکنيد و خوب اومدي دلم خنک شد

    اما!!!!نميدانم کجاي کار يک اشکال بزرگي دارد که با کار فرهنگي و جوش زدن و داد کشيدن و گردان امر به معروف و تعذيرات حکومتي وووووووو... درست نميشود

    اشکال به نظر من در موضوعي است که قديميها به آن غيرت ميگفتند يک وقتي بود وقتي يک جواني به بانويي چپ نگاه ميکرد خونش شايد به گردن خودش بود . واگر وابستگان يا حتي همسايه مردي رفتار خارج از اصولي ميکرد نسبت به او حساسيت نشان ميدادند .اگر امروز برادري به خواهرش بگويد مثلا روسريت را درست کن به نظر شما چه ميشود؟ هيچ ! ممکن است دهانش سرويس هم بشود!فکر کن!!!!!

    پاسخ

    سلام عليکم....بله فرمايشتون درسته...فقط اينکه کار فرهنگي البته کارساز هست ولي ما متاسفانه کار ضدفرهنگي مي کنيم با عنوان کار فرهنگي
    + سنا 
    واقعا تکبيـــــــــــــر
    سلام. گل گفتي خواهر. تا يکي دو سال پيش براي مانتو خريدن دنبال مانتوي گشاد مي گشتيم و بلند، حالا به مشکلاتمون اضافه شد چون بايد دنبال مانتئ آستين بلند بگرديم. اونوقت فصل گرما که ميرسه گشت ارشادشونو زياد مي کنن، نميدونم خانواده هاي اين مسئولين فرهنگي خودشون از کجا مانتو مي خرن که در جريان نيستن.

    سلام واقعا اين يک مشکله



    خريد مانتو ...

    اين معضل هميشگي خانمهايي که اهل رعايت هستند ...

    موافقم! مسئولين غلط مي فرمايند!!

       1   2      >