سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/2/1
11:5 صبح

عمار اماممان باشیم.

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، أین عمار؟

بسم الله الرحمن الرحیم

یاد شهید صیاد شیرازی و جبهه رفته های مخلص بخیر که می گفتند و می گویند اگر ولی فقیه حتی میلش به سمتی برود ما اطاعت خواهیم کرد. ندای أین عمار امام خامنه ای هنوز هم در سرسرای جهان پیچیده است. از روی نوشته هایشان سخنرانی هایشان و نشست و برخاستشان جای خالی عمار را خوب می شود دید. عماری که عالِم باشد، شجاع باشد، سخنور باشد، ولی شناس باشد، از خود گذشته باشد و از قدرت های پوشالی و دشمنان ولی زمان نترسد. واقعا هر کدام از ما نمی تواند در حد خودش برای ولیّش عمار باشد؟

پی نوشت:
این پست به دلیل فرمایشات 3/2/1390 حضرت امام خامنه ای، ویرایش شد.


89/12/27
11:41 صبح

نامه جمعی از شیعیان بحرین به امام خامنه ای

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، نامه جمعی از شیعیان بحرین به امام خامنه ای

بسم الله الرحمن الرحیم

نامه جمعی از شیعیان بحرین به امام خامنه ای
متن کامل این نامه که به شرح ذیل است :

بسم‌الله الرحمن الرّحیم
محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان
حضرت آیت‌ الله العظمی سید علی خامنه ‌ای (مدظله العالی)
سلام علیکم ..
با سلام و صلوات بر خاتم أنبیاء محمد مصطفی (ص)،‌ او که پیامبر بود و از ایشان رسالت بر دوش داشتن را آموختیم، بر علی (ع) که از ایشان عدالت وار بودن را یاد گرفتیم، بر سیده دو عالم که در ایشان ولایتمداری را یافتیم، بر سبْطیْ شباب اهل الجنّة که از ایشان صبر و فرهنگ سرخ شهادت را به ارث بردیم، ‌بر ائمّه‌ طاهرین علیهم‌ السّلام که از ایشان جهاد در راه حقّ را آموختیم و بر تک سوار آخر الزّمان (عج) که از ایشان انتظار اصلاح را به تعلم نشستیم.
سلام ما بر آن امامی که در عرصه‌ی تاریک تاخت و تاز طاغوتیان قیام نمود و درود فراوان بر حضرتعالی که پرچمدار فعلی انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان هستید.
ما گروهی از شیعیان بحرین هستیم که از حضرتعالی تقلید می کنیم و سیرت و سنت جنابعالی برای ما حجت است. واقعیت این است که اکنون از ظلم و ستم آل خلیفه نزد جنابعالی شکایت می کنیم.
فشار بر ما سنگین شده به حدی که برادران و خواهران و عائله ما را در مقابل چشممان می کشند، فریادرسی کمک نمی کند ما را. اجتماع می کنیم برای رضای خدا و در راه عزت مسلمین و شیعیان اما کشته می شویم.
از شما درخواست می کنیم برایمان نزد خدا دعا کنید زیرا اطمینان به استجابت آن داریم. و در ثانی کوچک تر از آنیم که درخواستی کنیم، مع ذلک رنج این آلام و مصیبت ها را که از هر طرف ما را احاطه کرده، جز با حضرتعالی با چه کسی در میان بگذاریم؟! هر طور که صلاح می دانید ما مقلدان و فرزندان خود در بحرین را یاری دهید. سخنرانی عربی جنابعالی در خصوص انقلاب مصر، برادران مصری ما را منصور گردانید و موجب توفیق و نصرت آنان شد، ما نیز در رنج و عذابیم و جز مقاومت و آمادگی برای شهادت چیزی نداریم و خداوند متعال فتح و نصرت را مسئلت می کنیم..
والنصر قادم إنشاءالله
جمعی از مقلدان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در بحرین

 


89/12/17
3:25 عصر

نفرات برتر کنکور 80 کجا هستند؟!!!!!!!!

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از کامنت های اخیری که برای یکی از دست نوشت های این وبلاگ ثبت شده بود این بود که آیا می دانید نفرات برتر کنکور 1380 کجا هستند؟ به سایتی که آدرس داده بودند رجوع کردم دیدم اسامی نفرات برتر را نوشته و جلوی تک تک آنها نوشته الان دانشجوی فلان دانشگاه آمریکاست. یک نفر را نوشته بود اطلاعاتی خاصی پیدا نکردم. نفر اول رشته انسانی را هم نوشته بود تهران- زندان!!!!

اول که خنده ام گرفت از حماقتی که در آن نوشته موج می زند. می خواست به خواننده به طرز احمقانه ای القا کند که ایران آنقدر نا امن است که نفرات برتر علمی و نخبگان یا از ایران می روند و یا اگر ماندند روانه زندان خواهند شد.! بعد که کامنت هایی که دیگر خوانندگان برای آن پست گذاشته بودند را خواندم واقعا متاسف شدم که چرا برخی مردم اینقدر کوتاه اندیش و ساده لوح هستند. خیلی ها باور کرده بودند و ابراز همدردی کرده بودند و یا چند کلمه ای به اعتراض نوشته بودند!

 اینترنت و این جامعه مجازی پر است از اخبار راست و دروغ و پر از شایعه پراکنی های سازماندهی شده و هدفمند.هر حرفی را نباید باور کرد و هر خبری را نباید راست و درست دانست. امام علی علیه السلام می فرمایند: فاصله حق و باطل چهار انگشت است(فاصله بین گوش تا چشم ها). آنچه با چشم ببینی حق و آنچه می شنوی باطل است.

رسانه ها حکم همان شنیدن را دارند. و با چشم دیدن مثلا در این مورد خاص به این معنی می شود که شخصا خودمان با افراد برتر با سند و اعتبار و تایید مواجه بشویم و یا آنکه بر طبق دستورات اسلامی از دو نفر عالم و عاقل و فرد موثقِ مورد اعتماد بشنویم. نه نوشته هایی را که اصلا معلوم نیست چه کسی و بر اساس چه سندی نوشته و به چه منظوری نوشته است را باور کنیم.(البته حساب آنها که می دانند خبری غلط و به دروغ است اما چون باب میلشان است به به و چه چه  می کنند جداست.)

در این دوران آخر الزمان، که جهان پر از دجال شده است باید حواسمان را حسابی جمع کنیم تا گمراه نشویم و به کج راه نرویم. نگذاریم رسانه ها فریبمان دهند. راه خدا همان راه قرآن و اهل بیت است و بس. و در مقابل راه شیطان است. خدا و شیطان، حزب خدا و حزب شیطان. میانه ای وجود ندارد. اگر با معیار قرآن و اهل بیت پیغمبر علیهم السلام پیش برویم هرگز اشتباه نخواهیم رفت و تباه نخواهیم شد. باید مراقب فریب ها و انواع و اقسام شیطان های آخر الزمانی اعم از رسانه و اینترنت و فیلم های هالیوودی و موسیقی های مخربِ لطافت روح و ماهواره با برنامه های شیطان صفتِ هدفمندش و انسان های عضو حزب شیطان بود....باید از همه اینها تا آنجا که بشود فاصله گرفت و به قرآن و اهل بیت متوسل شد.


89/11/26
5:30 عصر

مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی

بسم الله الرحمن الرحیم

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

شهید صانع ژاله.....دست موسوی و کروبی و خاتمیِ ملعون، به خون یکی دیگر از جوانان این مرزو بوم آغشته شد.

 


89/9/28
10:10 عصر

برای شهید اکبر قدیانی، پدرِ حسین

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، قطعه 26، شهید اکبر قدیانی

بسم الله الرحمن الرحیم

در این شکی نیست که وبلاگ قطعه 26، به مدیریت حسین قدیانی یکی از برترین و فعال ترین وبلاگ های حامی انقلاب اسلامی و رسوا کننده ی ماجرای فتنه 1388 بود. عده ی زیادی از بچه حزب اللهی ها در آن ایام فتنه وبلاگ قطعه 26 را می خواندند و در دل برای نویسنده مطالب دعا می کردند که آنچنان افشاگری می نمود.

برای قطعه 26، هیچ دشمنی کف نزد، از طرفی دل بسیاری از جوانان امت حزب الله با خواندن مطالب افشاگر قطعه 26 در ایام فتنه، شاد می شد. همین نشان میدهد که قطعه 26، در حمایت از انقلاب اسلامی قلم می زده است.

در این هم شکی نیست که همه ما انسان ها عیوبی داریم و حسین قدیانی هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ابن شکی نیست که بچه حزب اللهی ها را یک سری اصول مشترک عضو حزب خدا، کرده است و مردم آنها را با نام حزب اللهی می شناسند. و باز هم شکی نیست که همین حزب خدایی ها در خیلی دیدگاه های غیر اصولی سلائق گوناگون دارند. مهمش این است که همه با آن اصول مشترک زیر پرچم الله، برای رضای خدا، با دشمن خدا متحد شده و می جنگند.

واضح و مبرهن است سران سه قوه جایگاه بالایی دارند و در حد و شأنِ ما افسران جنگ نرم که تا پای جان ایستاده ایم اما تازه کاریم و خیلی جاها ناپخته نیستند و شأن و جایگاهشان از ما بالاتر است.

امام علی علیه السلام، با دستان خودش برای آن زنی که شوهرش در رکاب علی(علیه السلام) شهید شده بود، گندم آسیاب می کرد در حالی که آن زن به علی دشنام می داد. با دست خودش غذا دهان یتیمان او می کرد. چرا که الله در قرآن مجید در مذمت مردم فرمود: بل لاتکرمون الیتیم... (یتیم را گرامی نمی دارید). چه برسد به فرزندان شهدا.

اگر هم در آن نامه اشتباهی شده بود، این طریقه برخورد اشتباه بود. راهش این نبود.

چند روز است به مطلبی فکر می کردم که آخر هم به حقیقت پیوست. زیر پرچم جمهوری اسلامی، یک فرزند شهید آنقدر دلش به درد آید که بگوید: "آخرین نکته اینکه به قوه قضاییه نه جان می دهم، نه باج. و اگر لازم باشد من هم مثل شهید اندرزگو در آرایشهای مختلف ظاهر شده و قوه قضاییه را از هوش خود مچل خواهم کرد."

درگیری بین مسئولان کم بود که اکنون به امت و مسئولین هم کشانده بشود. اینجاست که امام خامنه ای فریاد میکند: أین عمار..

وقتی در کشمکش ها هیچ طرفی کوتاه نمی آید. در عین حال، هر دو طرف خود را عمار می دانند. وقتی هیچ طرفی بر اساس بصیرت دینی عمل نمی کند و در عین حال هر دو طرف خود را بصیر می دانند. عده ای دیگر هم به آتش به پا شده هیزم می ریزند. و وقتی عماری پیدا نمی شود تا در این بین روشنگری کند...

جذب حداکثری و دفع حداقلی کشک. ایرادی ندارد با فرزندان شهدا و ایثارگران دربیفتید. مانند محاربین و دشمنان نظام با آنها برخورد کنید. نه، حتی بدتر از آنها. در مقابل دشمن مصلحت حرف اول را می زند. اما فرزند شهید و ایثارگر ارزشی ندارد. تهدیدشان کنید. با آنها برخورد کنید. راستی طلبه سیرجانی از قلم نیفتد. در مقابل مفسدین اقتصادی که به دلایل مصلحتی همه جوره آزادند، باید تا موعد مقرر صبر کنید. ولی طلبه ای که فریاد عدالت خواهی سر می دهد را باید به دادگاه روحانیت کشید.

و معصوم فرمود: المرء یحفظ فی ولده... به فرض آنکه حسین قدیانی اشتباه کرده است؛ ای کاش فرزند شهید اکبر قدیانی هم، اندازه فرزند شهید همت و فرزند شهید باکری احترام داشت.

فرزند شهید قدیانی جرمش سنگین تر از دیگران بود چرا که بسیجی هم هست. ولایت فقیه را هم قبول دارد. بسیجی بودن جرم کمی نیست.

ای کاش ذره ای می توانستند فرزند شهید بودن را درک کنند. ای کاش برای خون شهدا احترام عملی هم قائل بودیم.

و ای کاش می فهمیدیم که الله در قرآن فرمود: محمد رسول الله، والذین امنوا معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم... رحماء بینهم...رحماء بینهم...

 


89/9/23
12:18 عصر

فیلترینگ و تکرار خاطره ی اوایل جنگ و کارشکنی های بنی صدر

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، فیلترینگ

بسم الله الرحمن الرحیم

چه صیغه ای است این فیلترینگ؟!!! خفقان حاکم بر دنیای مجازی. به عقیل سلیم این می رسد که فیلترینگ باید برای سایت های غیر اخلاقی باشد و یا برای رسانه های دشمنانی که قصد دارند با دروغ پردازی و سیاه نمایی، اسلام ناب را زیر سوال ببرند و یا براندازی انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی را در سر می پرورانند. فیلتر کردن سایت ها و رسانه هایی که صرفا منتقد دستگاه ها و سازمان های مختلف نظام اسلامی با نیت مثبت و در جهت پیشرفت نظام هستند چه دلیل موجهی دارد؟ از حضرات مسئولین یک سوال دارم: اینکه امام خامنه ای در صحبت های اخیرشان فرمودند "جوان باید طلبکار باشد" منظورشان چه بود؟ در همین راستا نبود که رفتار و برخورد دستگاه ها را باید جوانان سبک و سنگین کنند و همیشه منتقد باشند؟

 این بحث فیلترینگ بسیار عجیب و مشکوک است و بی شک دستهایی از چپی ها و دوم خردادی های زخم خورده و احیانا راستی های ناآگاه و کارنابلد، در کار است که اینچنین ناشیانه و عامدانه در این وادی جنگ نرم، به خاکریز غیر خودی مهمات می رسانند و از خودی ها قلع و قمح می کنند. یاد سال های اول جنگ افتادم که می گفتند بنی صدر به رزمندگان، مهمات نمی رساند و به نفع دشمن کار می کرد . جهت یادآوری، شهید محمد منتظر القائم را نیز خودی های کارنالبد به دست نفوذی های آموزش دیده به شهادت رساندند. و این همان تاریخ است که مرتب تکرار می شود. ما کجا ایستاده ایم؟


89/9/21
6:6 عصر

حرام شرعی در حین انجام یک عمل مقدس در سریال مختارنامه

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، مختارنامه، حکم شرعی لالایی خواندن یک زن در سریال مختارنامه

بسم الله الرحمن الرحیم

از تریبونی که در اختیار یک زن مسلمان و شیعه است، اعلام می کنم که به لالایی تک خوانی یک خانم در سریال مختارنامه معترضم. باز هم تاکید میکنم لالایی تک خوانی صدای یک خانم که در قسمت های مختلف سریال مختارنامه و در تیتراژ پایانی این سریال پخش می شود؛ حرام است. این که به استناد به اینکه این لالایی دلسوز است و گریه در می آورد و ال است و بل است حکم شرعیش سلب نمی شود.

دلیل این تاکید هایم هم برای این است که باید بیدار باشیم. هوشیار باشیم. اگر از روی غفلت است گوشزد کنیم. اگر از روی عمد است باید این بساطشان را صدا و سیمایی های نفوذی جمع کنند. دارند با استفاده از مذهب و دین خودمان ضد مذهب را ترویج می کنند. هرکس هرطور که دستش می رسد باید این اعتراض را به گوش مسئولین برساند. صدای تک خوانی یک زن، باید از تمام قسمت های این سریال پاک شود تا باور کنیم این سریال برای رضای خدا و برای خشنودی دل امام حسین علیه السلام ساخته شده است. والله گناه دارد که صحنه های کربلا را نشان می دهد نماز حضرت امام حسین (ع) را به تصویر می کشد همراه با صدای لالایی خواندن یک زن. دلمان خون شد در این دهه محرم. نکنید... معصیت آن هم زیر چتر امام حسینی که سرش برای دین بالای نیزه رفت.. شما را به خدا نکنید...

قسمتی از خطبه های امام جمعه موقت مشهد، آیت الله علم الهدی در نمازجمعه مشهد در تاریخ 19/09/1389

وی با اشاره به تحولاتی که درصدا وسیما به وجود آمده است، عنوان کرد: راه‌اندازی فیلم‌ها و سریال‌های با پشتوانه معرفت‌شناسی دینی حرکتی مبارک و ارزشمند است اما باید مراقب بود در کنار این حرکت‌ها و جریان‌های مبارک و ارزشمند مرزشکنی انجام نشود.
علم الهدی گفت: مختارنامه فیلمی بسیار ارزشی و قابل تامل است که مسائل عاطفی و ارتباط قلبی مردم شیعه و دلداده اهل بیت(ع) را به مرحله تصویر آورده و جریان‌هایی را در برابر چشم و بینششان قرار می‌دهد که موجب پرورش عمق شور و هیجان قلبی و عاطفی مردم و زن شیعه را پرورش می‌شود اما باید بسیار توجه داشت با یک خلاف شرع در عین انجام دادن یک عمل مقدس مرز شکنی نشود.
وی اظهار داشت: تک‌خوانی زن به صورتی که مردان نامحرم صدایش را بشنوند براساس آیه صریح قرآن کریم نامشروع است.
علم‌الهدی به استناد آیه صریح قرآن که می فرمایند: " زنها نبایستی صدا را نازک کنند به‌گونه‌ای که افرادی که در دلشان مرض است، طمع کنند " گفت: چه مجوزی برای این عمل وجود دارد که با پخش صدای این زن مرض در دل فردی به وجود نیاید.
وی عنوان کرد: برای پخش این لالایی استناد شده به فتوای مقام معظم رهبری که می‌فرماید " آواز خواندن زن ذاتا حرام نیست به شرط آنکه مفسدی در راستای آن به وجود نیاید ".
علم الهدی گفت: اگر صدایی را کسی بشنود که در دلش گرایش سوء به وجود آید این عمل مفسده است و شرط فتوای رهبری این است که مفسده نداشته باشد حال در یک برنامه سراسری که این مسئله را بگذارید چه تضمینی دارید که این فعل انجام نگیرد.
وی ادامه داد: این عمل مرزشکنی است که قبلا با مسئولان صدا و سیما خلاف شرع بودنش در میان گذاشته شد و آنها قبول کردند که این لالایی پخش نشود اما دوباره تکرارش کردند.‌


89/8/4
8:50 صبح

سالروز افشاگری امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، افشاگری امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون

بسم الله

واژه کاپیتولاسیون در لغت، از ریشه capitulate به معنای شرط گذاشتن است و به معنای سازش و تسلیم نیز به‌کار می­رود. در طول تاریخ، بیشتر قراردادهای کاپیتولاسیون، میان دولت­های اروپایی با دولت­های آسیایی و آفریقایی بسته شده است، زیرا دولت­های اروپایى، دادگاه­ها و مؤسسه­های قضایی این کشورها را در حمایت کافی از اتباع خود ناتوان می­دانستند. در ایران برای نخستین بار، موضوع کاپیتولاسیون در عصر صفوی مطرح شد که هیچ‌گاه تحقق عینی نیافت. در سال 1828 روسیه در قرارداد ترکمانچاى، به‌طور رسمی حق قضاوت کنسولى را از آن خود ساخت. در سال 1306، رضاشاه به صلاح‌دید انگلستان براساس اهداف ویژه خویش، در اعلامیه­ای لغو کاپیتولاسیون را اعلام کرد.محمدرضا پهلوی در سال 1343 لایحه حق قضاوت کنسولى را برای مستشاران امریکایی که هر روز بر تعدادشان افزوده می­شد، به تصویب رساند و در قبال آن، قول دریافت یک وام دویست میلیون دلاری را برای تهیه تسلیحات، از امریکا گرفت.

گرفتن حق کاپیتولاسیون موجب شده بود، مسئولان سیاسی کشور به بیگانگان گرایش پیدا کنند و آشکارا تابعیت کشور خارجی را بپذیرند. پس از انقلاب مشروطه، یکی از خواسته­های اصلی مردم ایران، حذف کاپیتولاسیون بود.جنگ جهانی دوم به افزایش حضور امریکایی­ها در مناطق گوناگون جهان انجامید و امریکا درصدد برآمد با انعقاد پیمان­هایی خود را از حیطه قوانین حکومتی مناطق تحت نفوذ خارج کند. امریکایی­ها به‌خوبی از سابقه کاپیتولاسیون در ایران آگاه بودند، بااین‌حال، در سال 1339بر فشار خود بر ایران افزودند. دولت ایران نخست، در برابر این فشار مقاومت کرد، ولی هم‌زمان با روی کارآمدن کندی در سال 1340 تسلیم شد. امام خمینی(ره) درباره لایحه اعطای مصونیت و تصویب وام 200 میلیون دلاری می­فرماید: «ایران را از سگ­های امریکایی پست­تر کرده­اند».

در سوم مرداد سال 1343، جلسه مجلس تا نیمه شب در شرایط خواب و بیداری نمایندگان ادامه یافت، بدون اینکه اسمی از کاپیتولاسیون برده شود، ولی نزدیک نیمه شب، متن یادداشت­های مبادله میان ایران و امریکا که همان کاپیتولاسیون بود، از تصویب گذشت. امام خمینی(ره) پس از باخبر شدن از اصل ماجرا افرادی را مأمور کرد تا متن لایحه و دفاعیات نمایندگان در مجلس و ملحقات آن را به‌دست آورند. امام با آگاهی از کم‌وکیف ماجرا به موضع­گیری پرداخت. ایشان نخست با علمای شهرها و بلاد نامه­نگاری کرد و در پی آن، کاخ سفید فرمان تبعید امام خمینى(ره) را صادر کرد و امام به ترکیه تبعید شد. پس از پیروزی انقلاب در 23/2/1358، دولت موقت، کاپیتولاسیون را ملغی اعلام کرد.

سخنان امام خمینی (ره) در مورد کاپیتولاسیون:
ایران خودش را فروخت برای این دلارها ...... ما را جزو دولتهای مستعمره حساب کرد، ملت مسلم ایران را پست تر از وحشیها در دنیا معرفی کرد، در ازای وام 200 میلیون که 300 میلیون پس بدهند. نظامیان آمریکایی، مستشاران نظامی آمریکایی به شما چه نفعی دارند؟ آقا اگر این مملکت اشغال آمریکاست پس چرا اینقدر عربده می کشید، پس چرا اینقدر دم از ترقی می زنید؟ اگر این مستشاران نوکر شما هستند پس چرا از اربابها بالاترشان می کنید؟ پس چرا از شاه بالاترشان می کنید. اگر نوکرند مثل سایر نوکرها با آنها عمل کنید. اگر کارمند شما هستند مثل سایر ملل که با کارمندانشان عمل می کنند، شما هم عمل کنید. اگر مملکت ما اشغال آمریکاییست پس بگویید ........ ما زیر چکمه آمریکا برویم چون ملت ضعیفی هستیم؟! چون دلار نداریم؟! آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر، شوروی از هر دو بدتر، همه از هم بدتر، همه از هم پلیدتر اما امروز سر و کارما با این خبیث هاست، با آمریکاست. رئیس جمهور آمریکا بداند، بداند این معنا را که منفورترین افراد دنیاست پیش ملت ما. امروز منفورترین افراد بشر است پیش ملت ما. باید هیاهو کنید، باید بریزید وسط مجلس، به هم باید بپرید که نگذرد این مطلب، به صرف اینکه من مخالفم درست می شود؟! دیدید که می گذرد، پس نگذارید یک همچو مجلسی وجود پیدا کند، از مجلس بیرونشان کنید. ما این قانون را که در مجلس واقع شد، قانون نمی دانیم. ما این مجلس را مجلس نمی دانیم. ما این دولت را دولت نمی دانیم، اینها خائنند به مملکت ایران، خائنند.

پی نوشت:
هرگونه استفاده از این مطلب، مجاز است.


89/7/9
1:14 عصر

بررسی طرح تحول یا برگرداندن سران فتنه به بدنه نظام

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، کدام سران فتنه؟، مجمع تشخیص مصلحت

بسم الله

واقعا می خواهم بدانم به چه جرأتی و با چه پشتوانه ای اینچنین نامه هایی نگاشته می شود و چنین دعوت هایی به عمل می آید؟ باعث ریخته شدن خون سی شهید بسیجی و بیست و اندی جوان قربانی در حادثه فتنه اخیر چه کسانی هستند؟ گور پدر خونهای پاک یا خون قربانیان این حادثه؟ پولهای بادآورده میلیاردی را بچسب. شهرت را بچسب حالا شهرت به خوبی یا بدی مهم نیست. فقط شهرت باشد. اصلا کدام فتنه؟ کدام سران فتنه؟ استغفرالله به حضرات آقایان توهین نکنید. آنها که قربانی شدند که دنده شان کِش! می خواستند وسط این قائله خودی نشان ندهند.بسیجی ها و مذهبی هایی هم که در این قائله ترور شدند حقشان بود. اولا می خواستند چادر سر نکنند یا لاقل در آن قائله در خانه بمانند( آن مادر و دختر را می گویم.) و ثانیا می خواستند آن چند ماه محاسنشان را بتراشند و ثالثا آن ها هم که سر پست حاضر شدند که اصلا باید کشته می شدند و بهتر هم که شدند.

اصلا خاک بر سر ما اگر طرح تحول در آموزش و پرورش این کشور را قاتلان مردم و طماعان قدرت و شهرت بررسی بکنند. این چطور مجمع تشخیص مصلحتی است که از هر کَس و ناکسی برای بررسی وضعیت پایه های این کشور، دعوت می کند. یعنی برگرداندن بی سرو صدای عاملان فتنه به بدنه نظام به مصلحت ایم مردم است؟ آیا هدف از برگرداندن و وارد کردن دشمنان این مردم ذخیره آنها برای بعد و نفوذ در بدنه نظام برای به واقعیت درآوردن رؤیای براندازی نظام اسلامی نیست؟!!


89/6/27
12:21 عصر

قرآْن نمی سوزد بلکه این دل مستکبرین است که اسلام،آن را سوزانید.

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، قرآن نمی سوزد، حادثه یازده سپتامبر، توهین به مقدسات، پروژه اسلام هراسی و هراس مستکبران از اسلام

بسم الله

قرآْن نمی سوزد بلکه این دل مستکبرین و شیاطین است که اسلام، آن را سوزانده است.

ماجرای ساختگی 11 سپتامبر 2001 میلادی، با نقشه صهیونیست هاو به دستور آنها توسط دولت وقت آمریکا اجرا شد. در سال 2001 میلادی دو برج آمریکا معروف به برج دوقلو، به وسیله دو هواپیما منفجر و تخریب شد و هزاران نفر در این حادثه کشته شدند. پس از آن رسانه های جهانی این حادثه را به مسلمانان ربط دادند و اعلام کردند که چندین فرد مظنون را دستگیر کرده اند که مسلمان هستند و یکی از آنها هم به دست داشتن در این حادثه اعتراف کرده است. مرتب تصویر و عکس و پاسپورت و مدارک او را در رسانه هایشان پخش می کردند و به مردم دنیا القا می کردند که باعث این حادثه مسلمانان بوده اند و مسلمان ها را تروریست نامیدند. مردم وحشت زده وقت هم خود را دست دولتمردان دروغگو و ترسوتر از خودشان سپردند تا بلکه از توطئه و خشونت تروریست ها در امان بمانند.

با بررسی بی طرف و عقلانی موضوع، هر ذهن سالم و روشن و فکوری به این گواهی می دهد که این حادثه با طرح ریزی صهیونیست ها و به خواست آنها انجام شده و هدفشان هم همراه کردن مردم دنیا با خود، برای دست یابی و رسیدن به هدف دیرینه و رؤیای همیشگی شان یعنی تسلط کامل بر خاورمیانه می باشد. صهیونیست ها این حادثه را به وجود آوردند برای آنکه افکار عمومی جهان را بر علیه مسلمانان بشورانند و با خود همراه کنند؛ تا با خیال راحت بتوانند به مسلمانان حمله ور شوند و جان و مال و سرزمینشان را تصاحب کنند. مسلمانان همان ها که اکثریتشان به خواست خدا در خاورمیانه ساکنند و در همان سرزمینی ساکنند که به خواست خدا بیشترین ثروت زمین در آن قرار داده شده و به خواست خدا برترین منطقه از نظر جغرافیایی در این کره خاکی است.

دلایل موجود که نشان می دهند این حادثه به خواست و با طرح و نقشه صهیونیست ها اجرا شده است:
اول:آمریکا از طریق سازمان های حفاظتی خود چون سازمان سیا، اف بی آی و حتی موساد اسرائیل یکی از برترین نظام های حفاظتی دنیا را در کشورش اجرا می کند. چطور ممکن است که دو هواپیما بر فراز آسمان شهر پرواز کنند اما نه به آنها دستور فرود داده شود نه آنها را وادار به فرود کنند. بالفرض اینکه موفق به وادار کردن آنها نشده باشند چرا با ضد هوایی و موشک های نظامی خود هواپیما ها را منهدم نکردند؟دوم: در برج های دو قلوی آمریکا که تجاری اداری بودند مردم زیادی با نژادهای مختلف شاغل بودند. اما در روز 11 سپتامبر تلفات یهودیان در این حادثه صفر مطلق بود.! یعنی حتی یک نفر هم از یهودیانی که در این دو مرکز شاغل بودند و تعداد آنها چند صد نفر بود در روز 11 سپتامبر سر کار نرفتند. جز اینکه عده ای یهودی از قبل از این حادثه مطلع بوده اند و در آن روز شهروندان خود را از حضور در آن دو مرکز منع نموده اند هیچ توجیه دیگری ندارد. سوم: دولتمردان آمریکا آن روز اعلام کردند که مسلمانان دو هواپیمای مسافربری را ربوده اند و آن را به برج های دوقلو هدایت کرده اند و این حادثه را به بار آورده اند اما کارشناسانی که در آن محل پس از حادثه حضور داشتند بارها گفتند که هیچ جسدی در آن دو هواپیما یافت نشد که ثابت کند آن دو هواپیما مسافربری بوده اند. و کارشناسان دیگری هم گفتند و تایید کردند که این دو هواپیما مسافربری نبوده اند، زیرا محل برخورد هواپیما با برج ها کوچکتر از مکانی است که از برخورد هواپیمای مسافربری ایجاد می شود. و بسیاری دلایل دیگر .. .

القصه این که این حادثه ایجاد شد تا بوش به راحتی آن را به گروه القاعده نسبت بدهد و با خیال راحت از رویارویی با افکار عمومی و با ایجاد رعب و وحشت در دل مردم دنیا و به خصوص مردم کشور ایلات متحده از القاعده بتواند به اهداف پلید خود دست یابد. مؤسس گروه القاعده دولتمردان آمریکا و لابی صهیونیست بودند و قبل از به وجود آمدن حادثه یازده سپتامبر القاعده اعلام حضور کرد. و پس از یازده سپتامبر با منتشر کردن چند فیلم و مصاحبه مسئولیت این حادثه را به عهده گرفت. و به اربابانش اشاره داد که وارد عمل شده و به بهانه سرکوبی القاعده ساختگی بر سرزمین افغانستان و بر مردمان افغان تسلط پیدا کنند و با خونریزی و جنگ با مظلومان درنده خویی و حیوان صفتی خود را اِغنا کنند. و پس از آن بحث حمله به عراقی که خودشان به ادوات و آلات جنگی و نظامی و بمب های اتمی و میکروبی  تجهیزش کرده بودند مطرح شد. آمریکا به عراق حمله کرد و صدام دستگیر و حکومتش سر سرنگون شد اما تا هم اکنون مردم عراق زیر چکمه های امریکایی ها به کما رفته اند. مبارزه با تروریسمی که وجود خارجی ندارد بهانه ای شد برای تروریسم واقعی و بین المللی و دولتی چون تروریست های آمریکایی که همان دولتمردانشان هستند تا به هر کجای دنیا که هوس کردند حمله ببرند و مردمش را به خاک و خون بکشند. هوس این از حیوان پست تر ها هم فعلا بر سر سرزمین های مسلمان نشین سایه انداخته است.

بعد از گذشت حدود هشت سال و اندی از این حادثه تقریبا برای اکثریت مردم صاحب فکر دنیا، ساختگی بودن آن رو شده است. اما چیزی که قابل بحث می باشد، این است که هنوز هم تروریسم دولتی آمریکا و لابی صهیونیستی هدایت کننده آن از پا ننشسته اند و در کمال قباحت و فضاحت نقشه های شیطانی خود را برای رسیدن به هدف شیطانیشان یک به یک مرور کرده و اجرا می کنند.

پس ازتروریست نامیدن مسلمانان در راستای پروژه اسلام هراسی، هر عملی که از دستشان بر می آمد انجام دادند. توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی الله علیه واله رحمةٌ للعالمین، که به هر وسیله ای که به ذهن های زنگ زده شان می رسید آن را به نمایش درآوردند.  اقدامات اخیرشان مبارزه با حجاب بود. که در هر جایی و هر مکانی و هر کشوری که نفوذ داشتند با حجاب مبارزه کردند و با حضور زنان محجبه در جامعه مبارزه کردند. بسیاری از زنان محجبه مسلمان مورد هجوم اینها و آزار و اذیتشان قرار گرفتند و حتی تبلیغات در حدی بود که شهیده حجاب، شهید مروه الشربینی در مقابل چشم همسرش و فرزندش و در سایه امنیت پلیسی آلمان با هجده ضربه چاقو به شهادت رسید.

خلاصه کنم..

پروژه اسلام هراسی:  اول تروریست نامیدن مسلمان ها ....دوم توهین به ساحت مقدس پیغمبر اکرم صلی الله علیه و اله....سوم مبارزه با حجاب یکی از برترین و مقدس ترین و شفاف ترین نمادهای اسلام و مسلمانی.....چهارم به آتش کشیدن قرآن مجید..

این آخرین اقدام به حدی دلمان را به درد آورد که حتی نمی توان در مورد آن نوشت..به سختی قلم می زنم و حتی با سنگینی که بر تک تک سلول های مغزم چیره گشته در موردش فکر می کنم. این قرآن عزیز معجزه محمد صلی الله علیه واله است و کلام خدا که خودش فرمود انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون. همانا ما خودمان این قرآن را نازل کردیم و خودمان هم از او محافظت می کنیم. اما خدایا حسین علیه السلام را هم خودت آفریدی و حجت و امام بر ما قرار دادی و خودت گفتی یا ایها الذین امنوا اطیعوا الله و اطیعو الرسول و اولی الامر منکم. اما خدایا چرا نگفتی حسین علیه السلام را آفریدم و خودم هم از او حفاظت میکنم. قرآن مجید را امروز آتش زدند دلمان خون شد ولی خیالمان راحت است که محافظش تویی؛ اما قرآن ناطقی چون حسین را 1200 سال پیش کشتند، قطعه قطعه کردند، سرش را به نیزه زدند. بدن مطهرش را پایمال کردند و به آتش کشیدند. همان قرآن ناطقی که وقتی در تنور بود، نورِ آتشِ تنور از نورِ الهی او خاموش شد. همان قرآن ناطقی که بر سر نی بود و قرآن می خواند. دلمان خون است، پریشانیم. واقعا نمی توان این درد عظیم را با این جسم و جان خاکی تحمل کرد. فقط آنچه آراممان می کند این است که با خود مرتب زمزمه کنیم الا بذکرالله تطمئن القلوب.

چرا امام زمانمان فرمود اگر شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را می خواستند فرج حاصل میشد؟ بیا دعا کنیم برای فرجش .بیا لااقل اندازه آب خوردنی  بخواهیمش..بیا اگر پیرو علی علیه اسلام هستیم غیرت داشته باشیم، دلمان برای مردم افغانستان و عراق و پاکستان و آفریقا و دیگر ملت هایی که تحت سیطره مستکبرین و طاغوتیان و شیاطین زمان هستند، بسوزد.. آقا بیاید تا اول جمال نورانی فرزند فاطمه سلام الله علیها را به نظاره بنشینیم و بعد همراهیش کنیم تا همه این مستکبران را به خاک ذلت و خواری بنشاند و وعده خدا که ان الارض یرثها عبادی الصالحین را تحقق بخشد.

اللهم عجل لولیک الفرج

آتش به گلستان شدن عادت دارد/ شیعه به دلش عشق شهادت دارد/ در آتش و بر نیزه نمیرد قرآن/ ای کفر خدا هنوز طاقت دارد

پی نوشت:

امکان درج نظر در بالای همین مطلب می باشد.


<      1   2   3   4      >