سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/2/7
3:33 عصر

باز هم پیراهن عثمان جبهه پایداری

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، انتخابات مجلس

بسم الله الرحمن الرحیم

آن زمانی که اکثریت به خاتمی رای دادند برای ریاست جمهوری، ما به خاتمی رای ندادیم. آن زمانی که اکثریت به احمدی نژاد رای دادند، ما نیز به احمدی نژاد رای دادیم.اکثریت همان هایی که به احمدی نژاد رای دادند قبلا به خاتمی رای داده بودند.یعنی همان عده کثیر، در انتخاب خاتمی اشتباه کردند و بعد هم به اشتباه خود پی بردند. امروز هم نباید باز مرتکب اشتباهات قدیم شد. الان شرایط طوری است که بعد از گذشت دولت نهم و دهم، طرز فکر و ایده های بسیاری از مسئولین برایمان شفاف است. وقتی فلان و فلان وزیر اسپانسر مالی و فکری گروهی شده اند جای فکر دارد.  به صرف چهار سمینار و همایش، با ادا و اطوارهای خاص نباید جذب گروه خاصی شد.

آن طرف آیت الله مصباح است و این طرف آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی. هیچ کدام را نمی توان رد کرد. باید برای انتخاب اصلح به سخنان و نظرات حضرات امام خمینی و امام خامنه ای دقیق شد. فقط می خواهم بگویم این طور دلسوزانه و ساده لوحانه به سمت گروهی با تمامی توان خود نروید. دایره دیدتان را گسترده تر و وسیع تر بکنید.  و اما بعد، امروز هم می گویم با این بند و بساطی که راه افتاده و عده ای پیراهن عثمان بلند کرده اند که آی ما مظلومیم، آی ما هتک حرمت شدیم، آی به ما رای بدهید... امروز هم نظر من این است که از بین دو لیست متحد و پایداری، باید بدون توجه به این بازی های سیاسی، به این دورغ نمایی های سیاسی و بدون توجه به این شایعه پراکنی ها و مظلوم نمایی ها، باید از بین هر دو لیست کاندیداهای اصلح را انتخاب کرد.

پی نوشت:

سخنان حضرت آقا در نوروز 91 در مشهد مقدس: "بر همین اساس ضرورت دارد نخبگان، اندیشمندان، حوزویان و دانشگاهیان، با تمرکز بر این موضوع مهم به تبیین فرمایشات رهبری بپردازند و در مقابل کسانی که با دروغ، تهمت، شایعه و تخریب، زمینه شکاف در میان اصولگرایان را فراهم می آورند برخورد جدی و مطالبه گرایانه ای داشته باشیم. حداقل از امروز، وحدت در میان نیروهای انقلاب باید به عنوان یک مطالبه جدی مطرح شود."

 

این مطلب را نیز در همین رابطه بخوانید.