سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/11/30
1:37 عصر

برای آنها که سنگ جبهه پایداری را به سینه می زنند

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

به ایام انتخابات نزدیک می شویم. لیست ها و احزاب مختلفی در کشور و همچنین در پایتخت مشغول فعالیت انتخاباتی هستند. تقریبا در آرامش قبل از طوفان به سر می بریم. و از 4 اسفند که زمان مجاز تبلیغات است طوفان انتخاباتی شروع خواهد شد.

از ماه ها پیش شنیده ایم که برخی از دولتی ها در شهرستان ها و روستاها فعال شده اند و رای جمع می کنند. من یک سوال دارم و آن اینکه اکنون که 4 روز به تبلیغات مجاز مانده، چرا هیچ خبری از کاندیداهای دفتر ریاست جمهوری نیست؟ این دفتر چه کسانی را برای گرفتن کرسی های مجلس به مردم معرفی خواهد کرد؟

در بین لیست ها و احزاب موجود، جبهه متحد اصولگرایان که شناسا و معرف حضور همه هست. کاندیداهای دفتر ریاست جمهوری در بین اعضای لیست متنقدین دولت که سردمدارانشان مطهری، کاتوزیان و عباسپورند که نیست. در بین جبهه اصلاح طلبان هم که حضور ندارند. فکر کنیم ببینیم واقعا افراد مد نظر دولت کجای این بازی قرار دارند؟

لیست جبهه پایداری که در بین آنها بسیاری از چهره های جدید و همچنین بسیاری از دولتیون برکنار شده دیده می شود بسیار مشکوک به نظر می رسد. با توجه به اینکه طرفداران آن سعی دارند خود را پشت افراد موجهی چون آیت الله مصباح، حجة الاسلام پناهیان و ... پنهان کنند ولی این دو فرد نیز، جبهه متحد اصولگرایان را تایید کرده اند.

آنچه اینجا پر رنگ می شود نیاز به دید وسیع و بصیرت عمیق است که برگه رای ما را طوری پر نماید که افراد بی حاشیه، اصلح و حاشیه نساز وارد مجلس بشوند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که با تشکیل لیست جبهه پایداری اعضای آن

1- اتحاد بین اصولگرایان را خدشه دار کردند و مردم را سر در گم نمودند.

2- اعضای آن دولتیون برکنار شده هستند و سیاست پدر و مادر ندارد چه بسا این ها برای چنین روزی کنار گذاشته شدند.

3- آیت الله مهدوی کنی تایید کننده لیست جبهه متحد اصولگرایان می باشند و ریاست محترم مجلس خبرگان و رییس دانشگاه امام صادق(ع) و نظر ایشان روی لیست و اعضای جبهه متحد اصولگرایان است،  با وجود ایشان و تایید ایشان، آیا لازم بود لیست اصولگرایی دیگری در جامعه پخش بشود؟ 

4- اگر اعضای جبهه پایداری اصولگرا هستند و به قول خودشان اصلح، پس چرا برای جمع آوری رای و جلب نظر مردم خودشان و هوادارانشان دست به تخریب چهره ی دیگر افراد و کاندیداها می زنند؟ مگر اصلح نیستند؟!! پس باید بدون تخریب رای بیاورند.!!

5- اینها از شعار ساکتین فتنه استفاده می کنند، حال ما می پرسیم پس کاسبین فتنه چه کسانی هستند؟!

آنچه امروز پس از 6-7 سال ما فهمیده ایم این است که یکی از ایدئولوژی های اینها همان "هدف وسیله را توجیه می کند است."

آقایان دولتی هدف وسیله را توجیه نمیکند. باور کنید.

فان حزب الله هم الغالبون


پی نوشت:

_ من نه طرفدار آقای قالیباف و روزنامه هاشون هستم و نه طرفدار رجانیوز و دروغهاشون. من می گویم چرا باید برای منافع حزبی به خود اجازه بدهند که اشخاص متدین، مومن، ولایتی اگرچه گمنام را بکوبند. اینها اگر سردار قاسم سلیمانی ( البته اگر قضیه آن نماینده مجلس سنای آمریکا که باعث از گمنامی درآمدن سردار سلیمانی شد؛ پیش نیامده بود) هم کاندیدا شده بود و قالیباف از او حمایت کرده بود، فقط به همین دلیل حمایت آقای قالیباف او را نشناخته می کوبیدند. 

_کسانی که برای من پیام خصوصی می گذارند و تبلیغات دروغین رسانه های منفعت طلب، روی آنها اثرگذار بوده،  اینجا را بخوانند.