سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90/4/24
10:0 صبح

آیت الله وحید خراسانی، یوم الحسرة یا پیامک های سیاسی و بصیرت

بدست قصر شیرین در دسته دست نوشت های سیاسی، بصیرت

بسم الله الرحمن الرحیم

چند روز مانده به نیمه شعبان و یکی از بزرگترین اعیاد ما شیعیان. و ما ایرانیان که مدعی دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان هستیم و عشق و پیروی از اهل بیت علیهم السلام را افتخاری برای خود می دانیم. در این چند روز مرتب پیامک هایی می رسد که آیت الله وحید خراسانی فرموده اند شب نیمه شعبان این اعمال ذکر شده را انجام دهید که اگر ندهید روز قیامت برایتان یوم الحسرة خواهد بود.

برای کل خانواده هم مانند من مرتب این پیامک می آید. و من حتی برای یک نفر هم آن را سند نکردم. قضیه کمی برایم مشکوک است. نزدیک به سه دهه هست که در این دنیا هستیم و آن همه نیمه شعبان آمد و رفت و چنین اعمالی برای شب نیمه شعبان از هیچ عالمی نشنیدیم که توصیه موکد کند به انجامش. قیامت به هرحال برای همه یوم الحسرت خواهد بود و به انجام یکی دو عمل ربطی ندارد. من نمیدانم آیت الله وحید خراسانی واقعا چنین توصیه ای کرده اند یا نه. ولی این را خوب حس می کنم که ارسال گسترده ی چنین پیامکی اهدافی پشت سر دارد و افرادی در پس پرده اند. شاید همان ها که جناب آقای صانعی را علم کردند می خواهند باز عالم دیگری را معرفی کرده و بعدها در مقابل ولی فقیه علم کنند و از او استفاده سیاسی و نفع حزبی ببرند.

در هر صورت اعمال نیمه شعبان در مفاتیح ذکر شده و نیازی به تبلیغات گسترده پیامکی ندارد. والسلام...

پی نوشت:

_برای آنها که اصل مطلب را نگرفتند: این نوشته حاوی هیچ توهینی به علمای اسلام و مراجع عظام تقلید نیست. فقط توجه را به این سمت سوق می دهد که چنین تبلیغات گسترده ای عجیب است و جای تامل دارد. همین...